Toon posts:

Retire fout gegaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van mij heeft zijn oude adres naar een nieuw adres overgezet. Als je nu naar zijn oude email adres gaat in de stats kom je netjes bij zijn nieuwe adres... alleen... de blokjes die het oude adres had (iets van 68000) staan daar niet bij!!!!
zijn deze nu echt weg of komen deze morgen wel weer terug bij het updaten van de stats ?

Verwijderd

dat gebeurd idd pas bij het updaten van de stats dus morgen is alles weer ok

Verwijderd

Topicstarter
gelukkig.. want anders zou ik het met mijn eigen email niet doen (zonde van die 250.000 blokjes)...

thanks teffa!

En ik had het al is gevraagd maar even nog een keer voor de zekerheid:
Ook al staan dan nog wat comps op het oude adres te grazen dan komen die bokjes toch wel bij het nieuwe adres er bij he ?

-Mave (edited 20-04-2000).]

Verwijderd

ja, maar je kan beter proberen om die toch ook om te zetten

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dat maakt nix uit, ik had nl. eerst een ander mail adres, en die client had ik op 30 pc's op school gezet. Nadat ik m'n adres 3 maanden geleden geretired had, dacht ik dat ik alles over zou moeten zetten.

MAAR ZE DOEN HET NU AL 3 MAANDEN OP MIJN NIEUWE ADRES!!! YAHOOO

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Staat er ook wel als je e-mail retired :

All past blocks, and any future blocks submitted from x@pietje.nl will be allocated to the stats for x@jantje.nl instead.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

Verwijderd

maar voor de zekerheid want je weet het nooit met distributed.net (afkloppen want het gaat de laatste tijd wel goed) :)

Verwijderd

Ons dj. Ons.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Das waar januz... ik vergeet je steeds...

[oftopik]Fix m'n brommer maar een keertje![/oftopik]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Okay hoort hier niet echt thuis... maar een vriend van me joined mijn subteam met een ultra sparc 10
wtf is dat voor comp :) en hoe snel is ie ???

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
Klinkt in ieder geval wel retesnel

Verwijderd

sparc is idd heel erg snel ja, ik weet helaas geen precieze cijfers :(

maar elke computer die erbij komt is welkom :)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

/me krijgt binnenkort misschien ook een UltraSParc erbij :) Helemaal niemand een idee hoe snel zoiets is?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:31
Ik heb die ook een tijdje aan het draaien gehad, en ik geloof dat die op iets rond de 400 kkeys/sec uitkwam. Was trouwens nog wel iets meer dan een Ultrasparc 30. Maar ik had er zelf toen ook meer van verwacht.

[removed]

Pagina: 1