Logitech Mx700 -> Opl. Batt. slecht?

Pagina: 1
Acties:

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Ik heb van de week op de HCC een MX 700 gekocht. Daar zaten van die blauwe batterijen bij die oplaadbaar zijn met behulp van het basisstation.

Nu heeft ie het precies 1 avondje gedaan, de dag erop niet meer. Dus ik kijken naar die batterijen, staat er 1,2 volt op. Dit terwijl het batterijvak zelf om twee 1,5 volt batterijtjes vraagt.

Het zijn van die blauwe van het merk Byo (?). De eerste keer wilde hij wel laden. Nu ook niet meer :?...

Met twee Duracells deed hij het wel (maar daar koop ik geen oplaadbare muis voor :()

Heeft iemand hetzelfde gehad met deze muis of moet ik gewoon maar even de winkel bellen waar ik hem gekocht had (wel een winkel gelukkig ;))

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

1,2 V is normaal voor zulke oplaadbare batterijen hoor!
Daar zou je geen hinder van mogen ondervinden...
Is de muis btw goed? want ik was net van plan er ook zo een aan te schaffen :)

Verwijderd

Het duurt meestal een paar laadbeurten voordat de batterijen optimaal presteren.

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
maar hij wil de batterijen niet opladen. Met andere batterijen doet ie het wel (erg prettige muis btw). Zouden de batterijen brak zijn :? Zou ik er ook GPower in kunnen doen en die opladen met het station?

Verwijderd

Krijgt het laadstation wel spanning?

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Jawel, want hij heeft het ook gedaan. Maar ik zal het voor de zekerheid nog eens nakijken

Verwijderd

Misschien zat er nog wat prique in de accu's?

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Op de website staat dat ik er wel hetzelfde type inkan doen. Morgen maar eens proberen, nu eerst slaapjes doen ;)

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Met datzelfde type doet ie het wel :? En opladen gaat dan ook. Batterijtje gewoon stuk, nu maar kijken of ik het kan ruilen...

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Nu breekt m'n klomp :? Hij laad wel in een externe adapter (Powerbank) en vervolgens ook gewoon weer in de docking. Ik snap er niets meer van. Een hele nacht in de docking helpt niets en vervolgens anderhalve minuut extern en hij doet het :?

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Misschien een slecht contact in je oplader/muis?

Verwijderd

Ik heb deze muis ook, maar opladen werkt hier perfect.

1500/1900mAh, voor als je er andere batterijen in wil plaatsen.

Verwijderd

oplaadbare batterijen van hape (1.5 volt AA R6)
Die zitten in mijn Logitech desktop optical.
laad ze wel gewoon op in een bijbehordende lader, maar het werkt allemaal prima

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:39
Ik heb hem ook op de HCC-dagen gekocht. Batterijen zijn perfect :Y), opladen werkt zowel als de comp. aanstaat als uit. Totaal geen problemen met die batterijen, misschien heb je net de verkeerde :?

Verwijderd

Gewoon 2 Varta 'Photo Accu' Batterijen kopen.... 1900 mAh :)

Als je dat niet kan vinde toch nieuwe wil kopen: iig >1600 mAh

• ImPrEzA
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

hm vreemd... mijne ook op de HCC dagen gekocht, en hij was binnen een kwartier zondag al opgeladen, en doet het nu al een week gewoon goed (elke nacht in de lader, binnen 10 minuutjes is ie weer opgeladen)

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Zou kunnen dat de batterijen doordat ze nog niet goed in hun ritme zaten de 'intelligente' lader dacht dat ze vol waren of dat hij ze niet op kon laden, ik heb die muis verder niet, maar 1.2v is voor oplaadbare batterijen in ieder geval heel normaal :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Topicstarter
Ik heb ze nu een aantal malen in verschillende apparaten getest en der is gewooon een batterijtje brak. Kan hem volgens die winkel wel opsturen (alles) dus ik denk dat ik gewoon maar een nieuw setje batterijen haal. (met die anderen doet ie het wel )

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
ik heb dezelfde muis, en bij mij werkt ie geweldig.. gewoon in de lader ermee, met de orginele batterijen, ffies gewoon een nachtje in de lader, en daarna is 10 a 15 minuten genoeg..

Als ie echt buggy is, gewoon teruggaan, of bij Logitech garantie claimen..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Bij een paar reviews kwam al naar voren dat de meegeleverde batterijen ronduit slecht zijn. Ik heb die MX700 een paar dagen gehad maar teruggebracht voor een MX500. Een muis met batterijen vind ik te zwaar en verder verwacht ik bij een muis van 89 euro geen brakke batterijen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Robino
  • Laatst online: 19:39
Exirion schreef op 02 December 2002 @ 10:00:
Bij een paar reviews kwam al naar voren dat de meegeleverde batterijen ronduit slecht zijn. Ik heb die MX700 een paar dagen gehad maar teruggebracht voor een MX500. Een muis met batterijen vind ik te zwaar en verder verwacht ik bij een muis van 89 euro geen brakke batterijen.
Maar in welk opzicht zijn de dan slecht :? Het lijkt wel alsof de ene helft tevreden is met z'n batterijen (waaronder ik :D) en de andere helft niet, vreemde zaak :/

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

Rave17 schreef op 02 december 2002 @ 11:42:
Maar in welk opzicht zijn de dan slecht :? Het lijkt wel alsof de ene helft tevreden is met z'n batterijen (waaronder ik :D) en de andere helft niet, vreemde zaak :/
Ik vermoed dat ze af en toe partijnen uit vage aziatische fabrieken inkopen. Het merk/type dat er bij mij in zat was bijvoorbeeld weer anders dan die van de review die een week ervoor online was gezet. Slechte zaak vind ik. Een bedrijf als Logitech dat een muis voor 200 gulden verkoopt hoort er gewoon deugdelijke batterijen van een goed merk bij te leveren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Makkelijk
  • Laatst online: 12:37
ImPrEzA schreef op 01 December 2002 @ 22:56:
hm vreemd... mijne ook op de HCC dagen gekocht, en hij was binnen een kwartier zondag al opgeladen, en doet het nu al een week gewoon goed (elke nacht in de lader, binnen 10 minuutjes is ie weer opgeladen)
Lijkt me niet. Opladers om niMH batterijen van die capaciteit in 10 minuten op te laden zijn er niet. De GP-Powerbank Smart (60-80€) doet er 1 uur over

Een normale lader tussen de 10 en 20 uur.

Mijn universele GP lader van 25€ heeft er 15 uur voor nodig ofzow.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Ik heb het zelfde probleem ook gehad. had 2 mx700 muizen gekocht en een ervan laad na 1 dag al niet meer goed. Ik heb hem getest. je weet wel bat verwisseld andere lader geprobeerd. Werkt niet.. Je muis is dus stuk Heb nu een nieuwe gekregen . En die werkt perfec.t Volgens mij zijn er een paar slechte produktie modellen aanwazig. Gewoon omruilen.
Pagina: 1