Ik heb vandaag een aantal mensen aan de gathering@tweakers.net mail gehad die een soortgelijk probleem hadden:
Na het inloggen (na de melding "Je wordt doorgstuurd naar...) verschijnt er een melding ala: Fatal error: Call to undefined function: generate_passwordkey()
in /mnt/web/react/got/react/global/non-
www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1387
Eén van die mensen was zo vriendelijk mij z'n logingegevens toe te vertrouwen zodat ikzelf es kon koekeloeren. En inderdaad, wat ik ook deed na het inloggen: [error]. (zelfs /new_password geprobeerd wat niet hielp
)
Ik kon als mezelf weer inloggen, maar zelfs dan ging het fout. Het enige dat hielp was Cookie wegmikken (duh
) en nogmaals als mezelf inloggen.
Hij's vast al bekend (via ACM ofzo), maartoch ff hiero een melding
Na het inloggen (na de melding "Je wordt doorgstuurd naar...) verschijnt er een melding ala: Fatal error: Call to undefined function: generate_passwordkey()
in /mnt/web/react/got/react/global/non-
www/actionclasses/list_categories.classes.inc.php on line 1387
Eén van die mensen was zo vriendelijk mij z'n logingegevens toe te vertrouwen zodat ikzelf es kon koekeloeren. En inderdaad, wat ik ook deed na het inloggen: [error]. (zelfs /new_password geprobeerd wat niet hielp
Ik kon als mezelf weer inloggen, maar zelfs dan ging het fout. Het enige dat hielp was Cookie wegmikken (duh
Hij's vast al bekend (via ACM ofzo), maartoch ff hiero een melding
[ Voor 4% gewijzigd door Jaymz op 26-11-2002 00:22 ]