Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Siemens Nixdorf

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-11 11:19
Op verzoek van TheCrush een apart topic, voor de siemens

Ik hoop dat ie voor ons allemaal eentje kan krijgen, en het lijkt me ook niet eerlijk als mensen er meer dan 1 nemen, dan kan iemand anders er geen krijgen.

Om te beginnen,

Ik wil er een.
Het komt mij het beste uit als ik m op de pc dump kan kopen, misschien een ideetje dat als je je daar als GOT member kenbaar maakt, je korting krijgt op de prijs van €75?

(sorry als dit bericht een beetje verkeerd staat, maar in dit geval staat ie hier het best denk ik, aangezien dit eigenlijk een subtopic is van het grote "wat doe jij met je siemens?" topic.)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 21:01

scorpionv

This space for rent

Als er werkelijk een IA wordt gehouden wil ik er ook graag 1! Had geen tijd om naar de HCC :(

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Waarom 75 euro? Op de HCC gingen ze voor 50 euro weg.... :?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-11 06:39
ik wil der minimaal 1 en haal hem in zwolle

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Voor maximaal 60 euro wil ik er wel één ophalen op de dumpdag in Amsterdam... En als er een inkoopaktie komt doe ik ook wel mee.

Is die dumpdag nou alleen maar voor oudere hardware zooi? Of is het net zo als bij de HCC, meerendeels nieuw en niet hardware?

Verwijderd

Ik wil er wel 1 ophalen op de PC-Dumpdag van 15 december in Amsterdam :) Evt. inkoopactie is natuurlijk ook welkom.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 10:02

Corn

Raar jongetje

Ik zie het nut niet echt in van dit... Waarom maak je nu een extra topic? Er was allang een IA gestart volgens mij, iedereen kan hem ophalen op de pc-dump.

Verwijderd

Maar ik kan hem niet ophalen voor 6 uur :(
Maar ik wil er denk ik wel in (50/60euro)

Verwijderd

Is al bekend waar die persoon komt te staan met die apparaatjes?

Verwijderd

@cornholio : er is nog geen IA gestart,, men is er wel aan bezig om er eentje te starten.
en niet iedereen, raakt op die PC dumpdagen, ik als Belg in elk geval toch al niet.

Mare, ikke dus ook 1 bakje voor mij. En dus zoals ik al paar keer heb gezegd, wil ik als de IA doorgaat alles regelen voor de bakjes die naar Belgie moeten komen. Is gek dat elke Belg 8.5 Euro overschrijvingskosten betaald naar Nederland, als 1 iemand alles tegelijk kan doorstorten, das veel goedkoper.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Wat is dit voor topic? een IA of een Animocheck? of nog iets anders?

Voor de 1e twee heb je toestemming nodig en alle andere Siemens Nixdorf gerelateerde discussies horen hier: [rml][ CM][ EL]wat doe jij met je siemens nixdorf multimedia box[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.