Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen houten case bouwen...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een enorme leek met casemodden en dergelijke en nu lijkt het me leuk om mijn 486DX-2 66 een nieuwe bestemming te geven. Ik zat te denken aan een MDF kast die ik zelf ga bouwen met daarin een mobo 22x25 cdrom, harddisk, voeding. Denken jullie dat dit mogelijk is? en hoe kan ik het beste te werk gaan? Welk soort hout kan ik het beste gebruiken, of misschien moet ik er wel helemaal niet aan beginnen. Maar omdat het toch al zo een oud beestje is, is het wel het proberen waard. Geen succes, dan gaat ie de prullenbak in :D

Alvast bedankt!

Verwijderd

jaa tuurlijk kan dat :)
je moet gewoon goed een plan maken
houd opmeten, zagen, in elkaar zetten, naar eigen gewenste grootte.
uhmm watvoor houd weet ik niet..
gewoon hout hout :P

veel plezier:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 00:14:
Hallo,

Ik ben een enorme leek met casemodden en dergelijke en nu lijkt het me leuk om mijn 486DX-2 66 een nieuwe bestemming te geven. Ik zat te denken aan een MDF kast die ik zelf ga bouwen met daarin een mobo 22x25 cdrom, harddisk, voeding. Denken jullie dat dit mogelijk is? en hoe kan ik het beste te werk gaan? Welk soort hout kan ik het beste gebruiken, of misschien moet ik er wel helemaal niet aan beginnen. Maar omdat het toch al zo een oud beestje is, is het wel het proberen waard. Geen succes, dan gaat ie de prullenbak in :D

Alvast bedankt!
Als je een beetje kan knutselen kan alles!
Lijkt me wel stoer zn houten kast.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Houten kasten komen wel vaker voorbij, zoek maar eens :)

Dit topic is gesloten.