Toon posts:

Kabel Modem vs. eMule

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers ik heb sinds kort een chello verbinding via een Motorola Surfboard Kabel Modem (model:SB4200E-CN) werkt allemaal perfect totdat ik EMule of EDonkey gebruik, dan valt de verbinding weg :-( dan ik kan ook via I Eplorer (192.168.100.1) geen toegang krijgen tot de modem dan moet ik eerst de modem aan en uit zetten en dan werkt ut weer totdat ik EMule of EDonkey weer gebruik :-(
iemand hier bekend mee?????????

Verwijderd

Gebruikt emule mischien dezelfde poort als jij met de router hebt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 23:56:
Beste Tweakers ik heb sinds kort een chello verbinding via een Motorola Surfboard Kabel Modem (model:SB4200E-CN) werkt allemaal perfect totdat ik EMule of EDonkey gebruik, dan valt de verbinding weg :-( dan ik kan ook via I Eplorer (192.168.100.1) geen toegang krijgen tot de modem dan moet ik eerst de modem aan en uit zetten en dan werkt ut weer totdat ik EMule of EDonkey weer gebruik :-(
iemand hier bekend mee?????????
zet je aantal users en verbindingen minder die killt je internet

dan gebruikt hij te veel bandbreedte

Verwijderd

Topicstarter
welke poorten kan ik gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
het werkt lang leve Scooby-Doo en tweakers!!!!!!!!!!!!!!!! en mastericter

natuurlijk :-)

• warezboy
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik heb hetzelfde probleem. Ik wordt helemaal gek. weet iemand hier een oplossing voor?

huh? wie? ikke?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
warezboy schreef op 20 August 2003 @ 20:53:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik wordt helemaal gek. weet iemand hier een oplossing voor?
Oplossing van hierboven werkt voor jou dus niet? Wat is er precies aan de hand in jouw situatie etc.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 01:33:
het werkt lang leve Scooby-Doo en tweakers!!!!!!!!!!!!!!!! en mastericter

natuurlijk :-)
Het word altijd op prijs gestelt als je post hoe je het opgelost hebt, zodat mensen met hetzelfde probleem (waaronder warezboy in dit geval) en dit topic vinden niet alleen lezen DAT je het opgelost hebt, maar ook hoe zodat zij er ook nog wat aan hebben :)

Edit: laat maar

[ Voor 3% gewijzigd door Morax op 20-08-2003 20:56 ]

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Zet het maximum aantal connecties (in preferences-extended) fors lager. En zoek een firmware update voor je modem.

[Edit] Oorzaak van het probleem is dat er te veel verbindingen gemaakt worden waardoor de NAT-tabel (tabel waarin de internet verbinding naar een lokale verbinding gelinkt ("vertaald") wordt) volloopt waardoor er geen enkele andere verbinding meer gemaakt kan worden. Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn Freesco router, mijn oplossing was enkele aanpassingen in de freesco kernel (linux 2.0.39) te maken waardoor de NAT tabel en portrange veel groter werd.

[ Voor 68% gewijzigd door Aetje op 20-08-2003 21:02 ]

Forget your fears...
...and want to know more...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Morax schreef op 20 August 2003 @ 20:56:
[...]

Het word altijd op prijs gestelt als je post hoe je het opgelost hebt, zodat mensen met hetzelfde probleem (waaronder warezboy in dit geval) en dit topic vinden niet alleen lezen DAT je het opgelost hebt, maar ook hoe zodat zij er ook nog wat aan hebben :)
Hij bedankt masternogwat toch en geeft daarmee aan dat door zijn oplossing het gelukt is :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

warezboy schreef op 20 August 2003 @ 20:53:
Hier kunnen we nu toch echt niets mee.

Beschrijf zelf je probleem eens duidelijk, zeg wat je zelf al geprobeerd hebt en wat niet lukte.
Lees hier even hoe je een topic start:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart

Start dan een topic volgens deze richtlijnen in het Network Troubleshooting forum.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.