Werk voor pc winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik ben bang dat dit al eerder besproken is maar op het simpele trefwoord 'werk' kon de GoT search geen resultaten te voorschijn halen.

Het zit zo: ik heb sinds een aantal weken mn rijbewijs (lucky me O+) en nu lijkt het me leuk wat praktijk ervaring te kunne doen, want een auto betalen lukt me niet (betalen misschien wel, maar onderhouden... :/)

Nu vraag ik me af of iemand wel 's van werk heeft gehoord wat je op jonge leeftijd kan doen (lees: 19 jaar), als je nog op school zit, in bijvoorbeeld weekenden, waar je een rijbewijs voor nodig hebt. Zelf zat ik sterk te denken om mijn computer kennis hierbij te kunnen combineren.
Ik kan me zelf voorstellen dat pc's thuis gebracht moeten worden bij sommige kopers en tevens geinstalleerd moet worden. Heeft iemand ervaring met dit soort werk en weet iemand hier meer over? Het lijkt me leuk hier over te praten :X

Ik zit al een aantal weken met deze vraag, ik hoop dat ik er wat mee op schiet door het nu hier te vragen :)

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Als ik jou was zou ik maar eens naar het Arbeidsbureau toegaan. Denk dat die je beter kunnen adviseren. Weet niet of er iets is waarvoor je computerkennis ook van pas kan komen. Je zou koerierswerk kunnen proberen, die hebben geloof ik altijd wel mensen nodig. En als je in de buurt van Schiphol woont, zou je kunnen proberen bij één of andere schipholtaxi te gaan werken. Mensen van of naar Schiphol brengen. Kan best goed verdienen als je midden in de nacht naar Groningen op en neer moet...

Maar eh... dit is niet echt Wetenschap & Levensbeschouwing. Eerder iets voor Stuffis Generalis (waar je helaas nog niet in kan...)

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Dit is natuurlijk geen W&L topic. Het is de bedoeling dat je met een stelling komt waarover gediscussieerd kan worden. En daar is hier geen sprake van.

Omdat de topicstarter geen toegang heeft tot Stuffis Generalis, sluit ik dit topic. Bedankt Mister_X voor de melding.

Dit topic is gesloten.