Toon posts:

router cheap, maar aan te raden?

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zag in de pricewatch een SWEEX router staan voor 62 euro, dit lijkt me wel wat, affijn ik de search gebruiken op woord: sweex, 0 resultaten. Dus mijn vraag, wie kent/heeft deze router?
pricewatch: Sweex LB000021

Is deze te cheap en is het slimmer om voor een e-tech te gaan voor 94 euro, of 1 van de repotecs of linksys.

het enige wat ik eigenlijk wil is met mijn 512 verbinding van quicknet gewoon op beide pc's zo'n 60 kb's halen en hij moet lekker te instaleren zijn. Zo weinig mogelijk probs :)

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Heb deze router op de HCC voor 55 euro gekocht, en internet delen is geen probleem!
Maar het delen van netwerken lukt me nog niet!

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

Verwijderd

Topicstarter
inderaad, ik zag em ook op de hcc staan (gisteren) maar ik durfde em nog niet te kopen want ik heb er zoveel gezien, ik dacht ik gebruik de search ff maar nee, naja dan een topic, ik hoop dat ik er wat wijs uit wordt

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:32
Draytek Vigor is een zeer goede router, heb alles binnen 10 minuten draaiend. Ervaring leert dat je beter iets duurder kan kopen, dan het goedkoopste...(ivm updates, ondersteuning e.d.)

Verwijderd

simsi000 schreef op 26 November 2002 @ 09:37:
Draytek Vigor is een zeer goede router, heb alles binnen 10 minuten draaiend. Ervaring leert dat je beter iets duurder kan kopen, dan het goedkoopste...(ivm updates, ondersteuning e.d.)
Inderdaad dit is echt een gewelding ding ook de support is perfect!! Ik zou altijd voor deze gaan!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:28

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.