Muismat

Pagina: 1
Acties:

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:55
Weet iemand een NL site('s) waar ik een fatsoenlijke muismat kan bestellen(ja ik heb al rondgezocht in dit forum). Heb nu namelijk 1 met harde bovenkant maar er zit een plaatje op, als ik over de witte vlekjes heen ga reflecteerd die en dus flipt mn muis, muismatten als everglide en func zijn me te duur en te lastig verkrijgbaar.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat vind jij een fatsoenlijke muismat? :) Eentje met een harde bovenkant bijvoorbeeld, of een gewoon 'slap' geval?

En heb je een optical muis of een gewone balmuis (uit het stukje text gok ik zo op een optical, maar ik weet 't niet zeker)? Dit is namelijk best wel belangrijk bij het kiezen van een leuke muismat. :)

In de pricewatch staan trouwens ook nog wat muismatten (met een gel-polssteun), heb je daar al naar gekeken?

[ Voor 25% gewijzigd door Laurent op 25-11-2002 23:12 ]

• SCIxX
Zal nog ff naar die prijsenlijst loeren, ik heb een optical ja, ik wil een harde bovenkant, hij moet groot zijn, en ik hoef geen polssteun.

• SCIxX
Er staat een everglide giganta bij voor 17euro en 13 euro rembours, dit is nog net te doen, maar waarom staat er geen info bij ? Welke everglide giganta bijvoorbeeld..

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
SCIxX schreef op 25 november 2002 @ 23:40:
Er staat een everglide giganta bij voor 17euro en 13 euro rembours, dit is nog net te doen, maar waarom staat er geen info bij ? Welke everglide giganta bijvoorbeeld..
Omdat de pricewatch nou eenmaal niet zooo gedetailleerd is... En anders kijk je toch gewoon op de site van de shop die em aanbiedt wat voor muismat het precies is :?

• SCIxX
Dat had ik ook echt wel gedaan, maar daar staan er dus 4 ;

-Attack Optical Clear € 16,86 -
-MousePad EverGlide Attack Optical Smoke € 14,92 -
-MousePad EverGlide Giganta Optical Clear € 20,75 -
-MousePad EverGlide Giganta Optical Smoke € 16,54 -

Dan zal het wel of de smoke of de clear zijn, maar ik wil de smoke want de optical clear pad is geloof ik wit en mijn muis heeft op de muismat die ik op het moment heb alleen problemen op de witte plekjes.

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
www.everglide.com

En een testje van diverse mousemats:
http://www.inside-hardware.com/reviews/Everglide/index2.html

[ Voor 75% gewijzigd door Swop1200 op 26-11-2002 08:20 ]

• SCIxX
Ahhh thanks voor die freezinghardware link, ik denk dat ik voor de ratpad ga. :9

Verwijderd

www.fUnc.net

Beste muismat ooit gemaakt tot nu toe..

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 15:13
ik heb een gratis muismat je van msi (gekregen op de hcc)
hij is super dun en werkt perfect

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:35
Ik heb een muismat van AMD XP. Is promotiemateriaal en ik moet zeggen, deze werkt heel erg fijn met een optische muis en was nog gratis ook.

• SCIxX
Jah die func leek me wel wat, maar hij is echt te duur en te lastig verkrijgbaar.

Verwijderd

SCIxX schreef op 26 november 2002 @ 15:44:
Jah die func leek me wel wat, maar hij is echt te duur en te lastig verkrijgbaar.
Gewoon via de Everglide site bestellen, en ja hij is duur, maar elke cent waard imo..

Ik heb ook wel es een Everglide/ratzpadz (bijna t zelfde) geprobeerd, en dat is gewoon veel minder soepel en het plastic bij die dingen is gewoon keihard wat niet lekker muist imo..

• SCIxX
Hmm ik heb de ratpadz binnengekregen en ben eerlijk gezegt helemaal niet tevreden erover, hij is wel groot maar mn optical glijd er helemaal niet lekker over heen, meer schurend, ook blokt mn muis hierop als ik snel heen en weer ga, het niet lekker glijden over de muismat komt volgens mij idd door het harde plastic, waarvan is de func gemaakt ? En glij die wel lekker ?
Pagina: 1