Toon posts:

[Printer] [HR] - "Heel Raar" aan het doen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen :),

Ik heb hier een heel wazig probleempje...

Ik heb een hp Deskjet 670c die altijd goed heeft gewerkt, maar sindskort doet hij helemaal niks meer, andere printers doen het ook niet op mijn pc :/

Op mijn andere PC doet die HP Deskjet 670c het wel :?

Op de computer waarop hij het niet doet, word hij wel gedetecteerd en goed geïnstalleerd. Ik heb WinXP + SP1 en Win98SE. Met beiden besturings systemen det de printer het niet (andere printers doen het ook niet 8)7 )

Ik heb wel de juiste drivers, heb een LTP1 poort toegewezen, al de koppen schoongemaakt en zelfs mijn CMOS gereset...

Weet iemand hoe je zoiets moet oplossen?? :?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
LPT poort stuk ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
HHmmzz, zou kunnen maar dan zou hij toch geen printer automatisch vinden??

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ecp epp ?

Iperf

Verwijderd

nar mijn eigen gevoel zou ik zeggen dat win XP kieskeuriger is vwb de kabel, ga op zoek naar een IEEE 1284 compliant type, dit moet op de kabel gedrukt staan
Domesticon levert dit type tegen de laagste prijs
kijk op www.domesticon.com voor dealers in de buurt. Andere merken zijn ook goed als het er maar op gedrukt staat

Verwijderd

Topicstarter
Zou best kunnen, maar met 2 verschillende kabels doet hij niet op Win98SE en ook niet op WinXP :/ En met dezelfde kabels doen ze het wel op mijn andere PC...

En eh... ik ga nu ff opzoeken wat ecp epp is op google :p

Verwijderd

Topicstarter
Tnx :)

Het probleem is al opgelost, het lag idd aan de kabel, ik had mijn LTP poort in Windows98 ff opniew toegevoegd en hij deed het weer :?

maargoed, bedankt he :*)
Pagina: 1