Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Tweakers.net CS Clan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie lijkt dit een tof idee?

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 12:22

Apache

amateur software devver

mij, maar enkel voor de fun, k'denk dat ik trouwens van mijn huidige clan in geen andere mag zitten maar ik wil het wel in't geheim doen :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
Ik wil ook wel meedoen :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Er is al lang een GoT-clan...

Verwijderd

Topicstarter
ah dat was mij niet bekend by the way waarom heeft tweakers zn cs server opgegeven ?

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 12:00 schreef Ome_kRiTz het volgende:
ah dat was mij niet bekend by the way waarom heeft tweakers zn cs server opgegeven ?[/quote]Uhm omdat dat niet is ;)?

counterstrike.tweakers.net:27017

Dat is hem, kom maar een keer langs altijd errug gezellig. De GoT-clan speelt daar ook altijd (net als mijn clan UTM :))

Verwijderd

Topicstarter
Ha ik heb daar dus middagje gespeeld maar valt me zwaar tegen die utm waar jij het over had was ook niet zo goed rudy ofzo easy kill (ik wee nie hoe het natuurlijk met jou zit ice) maar gewoon gemmideld kun je beter op demon.nl gaan spelen ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is :)

Verwijderd

nietus! Wageningen!!!!!1

• IceStorm

IceStorm

Nou ja, ik ben niet goed don't worry :)...
Maar er zijn er zat op GoT die wel goed zijn hoor ;)... En het is er iig gezellig :)

Verwijderd

Kan ik die clan joinen??
Of ben ik niet goed genoeg...
Op www.theclq.com haal ik meestal rond je 1,2 frags pm

Verwijderd

wat is het adres dan van de wageningen public server

speelde er eerder wel veel maar ben um ff kwijt zeg maar

[-iFc-] ownzzzzzz :)

Verwijderd

Topicstarter
barbarians nog wat hehe :)

Verwijderd

Topicstarter
die Got is toch vol right en die UTM?

• SiErRa
  • Laatst online: 16:32
* SiErRa is als TCT clanleader ook vaak op de got
server te vinden.

maar ome_kritz, het nivo op de got server ligt toch echt wel wat hoger als bij demon.
daar stikt het van de mensen die in je line of fire gaan lopen of jouw in the line of fire duwen. echt irritant.

maar de GOT server is gewoon super gezellig met de GoT clan en natuurlijk UTM

Verwijderd

Topicstarter
Gha hoef je mij niet te vertellen Stomme newbiez ;) maar mijn fragrate ligt een stuk hoger (altijd sinds ik op die got speel) dan bij demon en dat zegt toch wel wat

Verwijderd

Sinds FriendlyFire aan staat op GoT komen er steeds meer en vaker goede spelers ff kijkje nemen.

Wat ik echt min punt vind op demon.nl (#6 ofzo?) is dat mensen je echt ZONDER reden neer knalle (teammates dan he? ;) )

Op GoT server zal dit echt niet gebeuren..
en die gene die dat wel doet (ligt eraan wie,waarom,wanneer,hoe vaak etc :) )
mag handje opsteken en hard zwaaien :P

Ik vind GoT reuze gezellig.. als ik CS ben ik daar..Tenzij er alleen maar mensen spelen die ik niet ken :)
Is vooral leuk als er boel UTM'ers GOT'ers en TCT'ers zijn en andere mensen die *goed zijn en* vaak op GoT spelen!
Niveau is dan hoog (vind ik) en iedereen heeft plezier :)

Ook reden om op GoT te spelen is dat je kills enz worden onthouden en op internet gezet: http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html

Dus als jij graag op demon wilt spelen ga je gang :) GoT clan server is en blijft leukste en gezelligste server!!

PS: dat je fragrate hoger ligt op demon betekent dat 't niveau van spelers op GoT hoger is dan op demon :) anders zou je niets zoveel killen :P

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
iemand leest hier dus de postings fout mn fragrate ligt hoger op GoT niet op demon maar desalniettemin vind ik het beste alternatief voor demon (zit nou eenmaal al zo lang op demon enja das moeilijk overstappen he)

Verwijderd

Topicstarter
iemand leest hier dus de postings fout mn fragrate ligt hoger op GoT niet op demon maar desalniettemin vind ik het beste alternatief voor demon (zit nou eenmaal al zo lang op demon enja das moeilijk overstappen he)
OEPS

Verwijderd

me heeft beetje moeite met lezen af en toe :)

Mijn fragrate ligt meestal ronde de 5 frags 1 deaths.
35 frags 6 deahts komt af en toe wel is voor.
(slijm kwijl :r wat ben ik goed.. nevermind me )

Als je vaak genoeg op GoT speelt weet je niks meer van die oude saaie demon servers :)
Geloof mij maar.. af en toe spelen er newbies en die gaan makkelijk doooood >:)

GoT = CEWL :9~

Rudy is heel goed met autoshotgun.
Das 1 van de weinige guns die mij plat krijgt..
Die naai gun is ook veeeeeels te sterk.. lijkt wel awp zonder zoom en met hogere ROF :(

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Topicstarter
vind de G3 tof lekker vet zoem als awp en 2 tot 3 kogeltjes en hoppa dood vuurt lekker snel als scout en groter magazijn als awp.

de sig of aug vind ik ook zwaar oke alleen met zoom moet je niet gaan lopen dan is ie vet kut.

of de dual's lekker cowboytjuh spelen :) (voor de rest behalve cowboy spelen zijn de dual's zwaar zuig maar dat zul je ook wel weten zijn gewoon mp5 kogels).

Verwijderd

Topicstarter
Ga wel wat vaker op GoT spelen aangezien ik meer affiniteit met tweakers heb dan met die mensen van demon. al heb daar heb je wel veel goede clans en das leuker dan op got waar alleen utm en got de zaak ruleren.
das dan weer minpuntje

Verwijderd

Wageningen weet ik niet nu, hebben pas adres verandert.

• IceStorm

IceStorm

GoT is KEWL :).

Leuke is dat er zelden lamers zijn en iig bijna nooit teamkillers. En als die er al zijn worden ze HEEEL hard afgemaakt ;).
En op deze manier krijg ik tenminste nog IETS van stats ;).

Meteen een tip, kijk uit voor iedereen waar [GoT] voor staat en voor bijna iedereen waar [UTM] voorstaat ;).
En Rudy is shotgun maniac :).

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Wat ik nou niet snap is, als ik clan site vraag krijg ik um nooit???

Wat is clansite van UTM?

Verwijderd

dat GoT en UTM ruleren valt weinig aan te doen..
Zouden graag meer clans zien maarja..
niet iedereen kent onze super clan server ;)
Tis af en toe wel is laggy maarja.. zoals ik meestal zeg "Shit happens" :)

DC

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:46 schreef Wesley het volgende:
Wat is clansite van UTM?[/quote]Die is nog 'under construction' zeg maar ;).
Mocht het je interesseren we zijn al wel te vinden op clanbase ;)

Verwijderd

GoT is ook op Clanbase :)

Niet dat we daar veel doen maarja
gaat om 't principe

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Errug leuk die server van tweakers, maar als ik daar met een t3 aansluiting een ping van tussen de 100 en 150 heb, ga ik daar niet spelen. Ook het niveau viel wel iets tegen, al waren die clanmembers wel goed. Ik blijf toch denk ik lekker fraggen bij Demon, waar ze ook stats bijhouden, dezelfde soort stats.

• IceStorm

IceStorm

Een t3, zozo :)... Amerikaantje ;)
Ennuh ik heb met @home gewoon 40-60 hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
haha ice t is tof savonds daar op tweakers maar zoals vanmiddag (met heel veel utm en got dus kabel ) ping van 100 tot 300 op demon heb ik altijd 65 met mn single isdn

• IceStorm

IceStorm

Ik geef toe, de server loopt nu te fucken :)

Verwijderd

ik heb juist op demon slechtere ping dan op GoT.
Vage ISDN lijn ook..
[ACTION] DC schopt ISDN lijn ff heel hard [/ACTION] :)
Heb normaal ook vet relaxde ping op demon.
ook rond de 70/80 :)
Dan vallen de enemies met bosjes neer ;)

DC

Verwijderd

ik wil ook wel 70 80 met mijn isdn mag blij zijn als ik 100 110 hep :(

zal ook weerus een keer op got servertje komen kijken beware
[-iFc-]

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 19:36 schreef Paestero het volgende:
Dan vallen de enemies met bosjes neer ;)[/quote]Ja, duh jij hebt ook altijd die irritante neiging om mensen neer te schieten :)..
Samen met Rudy ben jij iemand die voor mij op een zwaar irritante manier speelt ;)

Verwijderd

LOL :D

Ja.. ben niet zo dat ik naar ze toe lopen om te overleggen over cease fire ofzo ;)

Als ik dat wel doe heb ik echt wel gun achter de hand >:)

DC

• IceStorm

IceStorm

Hmmm "Cease Fire", lijkt me wel een leuke optie ;)

Verwijderd

ja en dan een optie klaverjassen erin ofso :)
Pagina: 1