mij, maar enkel voor de fun, k'denk dat ik trouwens van mijn huidige clan in geen andere mag zitten maar ik wil het wel in't geheim doen
If it ain't broken it doesn't have enough features
Er is al lang een GoT-clan...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 12:00 schreef Ome_kRiTz het volgende:
ah dat was mij niet bekend by the way waarom heeft tweakers zn cs server opgegeven ?[/quote]Uhm omdat dat niet is
?
counterstrike.tweakers.net:27017
Dat is hem, kom maar een keer langs altijd errug gezellig. De GoT-clan speelt daar ook altijd (net als mijn clan UTM
)
ah dat was mij niet bekend by the way waarom heeft tweakers zn cs server opgegeven ?[/quote]Uhm omdat dat niet is
counterstrike.tweakers.net:27017
Dat is hem, kom maar een keer langs altijd errug gezellig. De GoT-clan speelt daar ook altijd (net als mijn clan UTM
Ha ik heb daar dus middagje gespeeld maar valt me zwaar tegen die utm waar jij het over had was ook niet zo goed rudy ofzo easy kill (ik wee nie hoe het natuurlijk met jou zit ice) maar gewoon gemmideld kun je beter op demon.nl gaan spelen ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is
Nou ja, ik ben niet goed don't worry
...
Maar er zijn er zat op GoT die wel goed zijn hoor
... En het is er iig gezellig
Maar er zijn er zat op GoT die wel goed zijn hoor
Verwijderd
Kan ik die clan joinen??
Of ben ik niet goed genoeg...
Op www.theclq.com haal ik meestal rond je 1,2 frags pm
Of ben ik niet goed genoeg...
Op www.theclq.com haal ik meestal rond je 1,2 frags pm
Verwijderd
wat is het adres dan van de wageningen public server
speelde er eerder wel veel maar ben um ff kwijt zeg maar
[-iFc-] ownzzzzzz
speelde er eerder wel veel maar ben um ff kwijt zeg maar
[-iFc-] ownzzzzzz
* SiErRa is als TCT clanleader ook vaak op de got
server te vinden.
maar ome_kritz, het nivo op de got server ligt toch echt wel wat hoger als bij demon.
daar stikt het van de mensen die in je line of fire gaan lopen of jouw in the line of fire duwen. echt irritant.
maar de GOT server is gewoon super gezellig met de GoT clan en natuurlijk UTM
server te vinden.
maar ome_kritz, het nivo op de got server ligt toch echt wel wat hoger als bij demon.
daar stikt het van de mensen die in je line of fire gaan lopen of jouw in the line of fire duwen. echt irritant.
maar de GOT server is gewoon super gezellig met de GoT clan en natuurlijk UTM
Gha hoef je mij niet te vertellen Stomme newbiez
maar mijn fragrate ligt een stuk hoger (altijd sinds ik op die got speel) dan bij demon en dat zegt toch wel wat
Verwijderd
Sinds FriendlyFire aan staat op GoT komen er steeds meer en vaker goede spelers ff kijkje nemen.
Wat ik echt min punt vind op demon.nl (#6 ofzo?) is dat mensen je echt ZONDER reden neer knalle (teammates dan he?
)
Op GoT server zal dit echt niet gebeuren..
en die gene die dat wel doet (ligt eraan wie,waarom,wanneer,hoe vaak etc
)
mag handje opsteken en hard zwaaien
Ik vind GoT reuze gezellig.. als ik CS ben ik daar..Tenzij er alleen maar mensen spelen die ik niet ken
Is vooral leuk als er boel UTM'ers GOT'ers en TCT'ers zijn en andere mensen die *goed zijn en* vaak op GoT spelen!
Niveau is dan hoog (vind ik) en iedereen heeft plezier
Ook reden om op GoT te spelen is dat je kills enz worden onthouden en op internet gezet: http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html
Dus als jij graag op demon wilt spelen ga je gang
GoT clan server is en blijft leukste en gezelligste server!!
PS: dat je fragrate hoger ligt op demon betekent dat 't niveau van spelers op GoT hoger is dan op demon
anders zou je niets zoveel killen 
[GoT]Dutch Commando
Wat ik echt min punt vind op demon.nl (#6 ofzo?) is dat mensen je echt ZONDER reden neer knalle (teammates dan he?
Op GoT server zal dit echt niet gebeuren..
en die gene die dat wel doet (ligt eraan wie,waarom,wanneer,hoe vaak etc
mag handje opsteken en hard zwaaien
Ik vind GoT reuze gezellig.. als ik CS ben ik daar..Tenzij er alleen maar mensen spelen die ik niet ken
Is vooral leuk als er boel UTM'ers GOT'ers en TCT'ers zijn en andere mensen die *goed zijn en* vaak op GoT spelen!
Niveau is dan hoog (vind ik) en iedereen heeft plezier
Ook reden om op GoT te spelen is dat je kills enz worden onthouden en op internet gezet: http://counterstrike.tweakers.net/serverstats/index.html
Dus als jij graag op demon wilt spelen ga je gang
PS: dat je fragrate hoger ligt op demon betekent dat 't niveau van spelers op GoT hoger is dan op demon
[GoT]Dutch Commando
iemand leest hier dus de postings fout mn fragrate ligt hoger op GoT niet op demon maar desalniettemin vind ik het beste alternatief voor demon (zit nou eenmaal al zo lang op demon enja das moeilijk overstappen he)
Verwijderd
me heeft beetje moeite met lezen af en toe 
Mijn fragrate ligt meestal ronde de 5 frags 1 deaths.
35 frags 6 deahts komt af en toe wel is voor.
(slijm kwijl
wat ben ik goed.. nevermind me )
Als je vaak genoeg op GoT speelt weet je niks meer van die oude saaie demon servers
Geloof mij maar.. af en toe spelen er newbies en die gaan makkelijk doooood
GoT = CEWL
Rudy is heel goed met autoshotgun.
Das 1 van de weinige guns die mij plat krijgt..
Die naai gun is ook veeeeeels te sterk.. lijkt wel awp zonder zoom en met hogere ROF
[GoT]Dutch Commando
Mijn fragrate ligt meestal ronde de 5 frags 1 deaths.
35 frags 6 deahts komt af en toe wel is voor.
(slijm kwijl
Als je vaak genoeg op GoT speelt weet je niks meer van die oude saaie demon servers
Geloof mij maar.. af en toe spelen er newbies en die gaan makkelijk doooood
GoT = CEWL
Rudy is heel goed met autoshotgun.
Das 1 van de weinige guns die mij plat krijgt..
Die naai gun is ook veeeeeels te sterk.. lijkt wel awp zonder zoom en met hogere ROF
[GoT]Dutch Commando
vind de G3 tof lekker vet zoem als awp en 2 tot 3 kogeltjes en hoppa dood vuurt lekker snel als scout en groter magazijn als awp.
de sig of aug vind ik ook zwaar oke alleen met zoom moet je niet gaan lopen dan is ie vet kut.
of de dual's lekker cowboytjuh spelen
(voor de rest behalve cowboy spelen zijn de dual's zwaar zuig maar dat zul je ook wel weten zijn gewoon mp5 kogels).
de sig of aug vind ik ook zwaar oke alleen met zoom moet je niet gaan lopen dan is ie vet kut.
of de dual's lekker cowboytjuh spelen
GoT is KEWL
.
Leuke is dat er zelden lamers zijn en iig bijna nooit teamkillers. En als die er al zijn worden ze HEEEL hard afgemaakt
.
En op deze manier krijg ik tenminste nog IETS van stats
.
Meteen een tip, kijk uit voor iedereen waar [GoT] voor staat en voor bijna iedereen waar [UTM] voorstaat
.
En Rudy is shotgun maniac
.
Leuke is dat er zelden lamers zijn en iig bijna nooit teamkillers. En als die er al zijn worden ze HEEEL hard afgemaakt
En op deze manier krijg ik tenminste nog IETS van stats
Meteen een tip, kijk uit voor iedereen waar [GoT] voor staat en voor bijna iedereen waar [UTM] voorstaat
En Rudy is shotgun maniac
Wat ik nou niet snap is, als ik clan site vraag krijg ik um nooit???
Wat is clansite van UTM?
Wat is clansite van UTM?
Verwijderd
dat GoT en UTM ruleren valt weinig aan te doen..
Zouden graag meer clans zien maarja..
niet iedereen kent onze super clan server
Tis af en toe wel is laggy maarja.. zoals ik meestal zeg "Shit happens"
DC
Zouden graag meer clans zien maarja..
niet iedereen kent onze super clan server
Tis af en toe wel is laggy maarja.. zoals ik meestal zeg "Shit happens"
DC
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 16:46 schreef Wesley het volgende:
Wat is clansite van UTM?[/quote]Die is nog 'under construction' zeg maar
.
Mocht het je interesseren we zijn al wel te vinden op clanbase
Wat is clansite van UTM?[/quote]Die is nog 'under construction' zeg maar
Mocht het je interesseren we zijn al wel te vinden op clanbase
Errug leuk die server van tweakers, maar als ik daar met een t3 aansluiting een ping van tussen de 100 en 150 heb, ga ik daar niet spelen. Ook het niveau viel wel iets tegen, al waren die clanmembers wel goed. Ik blijf toch denk ik lekker fraggen bij Demon, waar ze ook stats bijhouden, dezelfde soort stats.
Een t3, zozo
... Amerikaantje 
Ennuh ik heb met @home gewoon 40-60 hoor
Ennuh ik heb met @home gewoon 40-60 hoor
haha ice t is tof savonds daar op tweakers maar zoals vanmiddag (met heel veel utm en got dus kabel ) ping van 100 tot 300 op demon heb ik altijd 65 met mn single isdn
Ik geef toe, de server loopt nu te fucken
Verwijderd
ik heb juist op demon slechtere ping dan op GoT.
Vage ISDN lijn ook..
[ACTION] DC schopt ISDN lijn ff heel hard [/ACTION]
Heb normaal ook vet relaxde ping op demon.
ook rond de 70/80
Dan vallen de enemies met bosjes neer
DC
Vage ISDN lijn ook..
[ACTION] DC schopt ISDN lijn ff heel hard [/ACTION]
Heb normaal ook vet relaxde ping op demon.
ook rond de 70/80
Dan vallen de enemies met bosjes neer
DC
Verwijderd
ik wil ook wel 70 80 met mijn isdn mag blij zijn als ik 100 110 hep 
zal ook weerus een keer op got servertje komen kijken beware
[-iFc-]
zal ook weerus een keer op got servertje komen kijken beware
[-iFc-]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 19:36 schreef Paestero het volgende:
Dan vallen de enemies met bosjes neer ;)[/quote]Ja, duh jij hebt ook altijd die irritante neiging om mensen neer te schieten
..
Samen met Rudy ben jij iemand die voor mij op een zwaar irritante manier speelt
Dan vallen de enemies met bosjes neer ;)[/quote]Ja, duh jij hebt ook altijd die irritante neiging om mensen neer te schieten
Samen met Rudy ben jij iemand die voor mij op een zwaar irritante manier speelt
Verwijderd
LOL 
Ja.. ben niet zo dat ik naar ze toe lopen om te overleggen over cease fire ofzo
Als ik dat wel doe heb ik echt wel gun achter de hand
DC
Ja.. ben niet zo dat ik naar ze toe lopen om te overleggen over cease fire ofzo
Als ik dat wel doe heb ik echt wel gun achter de hand
DC
Hmmm "Cease Fire", lijkt me wel een leuke optie
Pagina: 1