Toon posts:

[merge] FP-GoT profiles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na doorlezen van het verhaal van Wouter Tinus op MED het schermpje ingevuld
Beide usernames/paswords voorkeur GoT ingegeven en vervolgens KIES geklikt.

(Mozilla 1.1 onder win2k)

Ik kreeg een schermpje met no data en dus geen melding dat e.e.a. gelukt was.

Bovenin het scherm staat de volgende tekst:
Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur.

Hernieuwd invullen/verzenden is niet mogelijk.

Is er na te kijken of ik toch met beide accounts (voorkeur voor GoT) in de master-database geland ben?
Zo niet: hoe kan ik dit alsnog voor elkaar krijgen

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 22:25 . Reden: typo ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als je die melding krijgt dan kun je er vanuit gaan dat het de eerste keer goed is gegaan, ondanks het feit dat je de "'t Is gelukt!" pagina niet binnen kreeg :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Mooi zo :) kan ik weer rustig slapen

Bedankt voor snelle reaktie _/-\o_

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je bang bent dat het niet goed gegaan is moet je me maar even een mailtje sturen met de twee accounts die je gekoppeld hebt.
Je passwords zijn daarbij natuurlijk niet nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
you've got mail

Verwijderd

Topicstarter
die teruggemailde accounts zin inderdaad van mij ACM

problem solved case closed ofzo THX

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als ik die merge doe, ben ik dan mijn GoT user id kwijt?
* Gunner is nogal gehecht aan nummer 949

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je krijgt sowieso een ander userid, de enige keuze die je hebt is of wij de accounts bij elkaar zoeken of dat jij het zelf doet :).

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wouter Tinus schreef op 26 november 2002 @ 09:08:
Je krijgt sowieso een ander userid, de enige keuze die je hebt is of wij de accounts bij elkaar zoeken of dat jij het zelf doet :).
Ik vind het altijd een mooie manier om te kijken hoelang iemand al op GoT rond hing maar dat is dus verleden tijd?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee hoor, de nieuwe userid's worden uitgedeeld op volgorde van registratiedatum. De eerste (Femme) krijgt dus 1, de volgende 2, en wie zich vlak voor de merge registreert krijgt het hoogste nummer :).

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

oh dus feitelijk maakt het niet veel uit en zal ik altijd een userid beneden de 1000 houden?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Gunner schreef op 26 november 2002 @ 09:28:
oh dus feitelijk maakt het niet veel uit en zal ik altijd een userid beneden de 1000 houden?

Nou, het zou wel hoger kunnen worden, want niet alleen de mensen op GoT die voor Thursday 21 October 1999 00:00 zijn geregistreerd komen voor je te staan (zoals nu het geval is) maar ook de mensen die voor Thursday 21 October 1999 00:00 op T.net zijn geregistreerd natuurlijk. Het is nog maar afwachten hoeveel mensen dat in totaal zijn (ligt er namelijk ook aan hoeveel daarvan gekoppeld kunnen worden), maar als het er meer dan 1000 zijn dan krijg je dus wel een nummer daarboven ben ik bang :).

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Om even de link met de T.net frontpage er bij te pakken, daar ben ik ook op 21 oktober 1999 geregistreerd en daar heb ik userid 289

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij een test werd er ongeveer het gemiddelde van mijn userid's genomen. Hier op GoT is het 3324, op T.net 1690 en daar rolde iets van 2400 uit.

Hoe het voor anderen uitpakt weet ik niet (als je veeel eerder met je t.net-account was en pas heel laat een got-account zal het heel anders zijn natuurlijk).

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Maar is het verstandig om toch gebruik te maken van de pagina die Wouter gemaakt heeft, ook gezien dat mijn T.net & GoT Username en password gelijk zijn?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ja, het is altijd verstandig om het te doen. Het is maar vier keer typen en één klik dus voor het werk hoef je het niet te laten. En je bent dan tenminste niet overgeleverd aan de willekeur van een script. Het gaat trouwens niet om je gebruikersnamen voor dat script maar om emailadressen. :)
Pagina: 1