Toon posts:

Sommige DVD's spelen niet af...

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De 'search' leverde Error™ op...

Zoals de titel van het topic al aangaf heb ik met sommige films op DVD afspeelmoeilijkheden... Het lijkt net of de DVD niet op gang komt. Volgens mij 'pakt' mijn DVD-ROM speler de DVD niet. ('t Lijkt net alsof het schijfje een paar keer ronddraait en vervolgens gewoon niet wordt herkend als DVD...)
De DVD van Lord of The Rings doet het perfect maar bijvoorbeeld The Shawshank Redemption doet het niet... Ik heb gekeken naar regiocodes (regiocode 2) maar die zijn allemaal 't zelfde.
Ik heb al gezocht naar een driver/firmware update maar kan zowel op www.lge.com als www.driverguide.com niets vinden. Ook GOOGLE bood geen relaas.

Zijn sommige DVD's beveiligd tegen het afspelen op een PC? Zit er iets fout in mijn DVD speler? Een fout in WindowsXP?

Mijn PC:
- Intel P4
- 512Mb DDR-sdram
- WindowsXP Prof.
- LG DVD-ROM (DRD8160B)
- Leadtek Winfast A250Td (geforce 4 Ti4400)

DVD-Software:
- Leadtek Winfast DVD
- Power DVD 4

Verwijderd

Misschien heeft je DVD speler een vuile lens of zitten er diepe krassen op de cd's.

Verwijderd

Topicstarter
oeps

Vergeten bij te vertellen... 't is een nieuwe DVD-speler en een NIEUWE dvd film...
Dus ik denk dat het daar niet aan ligt Scooby-Doo.

Verwijderd

[Hier stond onzin]

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb eens navraag gedaan... De zeer deskundige :r en zeer klantvriendelijke :'( medewerkers van DynabyteBV vertelden me: "Sommige DVD's doen het wel en sommigen doen het niet... Dat is altijd maar even afwachten."

Met andere woorden: je koopt eerst een DVD-rom speler van €100,-. Vervolgens koop je een DVD filmpje van zo rond de €25,- en vervolgens moet je maar HOPEN dat je DVD-romspelertje het filmpje ook echt draait...

8)7

--zal wel aan mij liggen maar volgens mij klopt dit dus niet--

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:04
er zijn dvd's die niet op een pc willen draaien ja

rm -rf ~/.signature

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem