heeft iemand voor mij SBLive drivers ZONDER liveware etc

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:02
ik heb dat probleem dat je in windows xp slechts 2 boxen hebt met de soundblaster live 1024. Om dat op te lossen heb ik de nieuwe drivers nodig en die zijn 25 MB groot. en dat ga ik dus niet doen met mijn 56k modempje. Ik heb ook de search al gebruikt maar die werkt (bij mij iig) weer eens voor geen meter mee. heeft iemand voor mij de pure sb live drivers zonder al die programma's? (want die progs zijn toch klote en ik gebruik ze toch niet).

Catch a smile out there!

• Bonkdoos
  • Laatst online: 30-11-2025
Haemorrhage schreef op 25 November 2002 @ 21:59:
ik heb dat probleem dat je in windows xp slechts 2 boxen hebt met de soundblaster live 1024. Om dat op te lossen heb ik de nieuwe drivers nodig en die zijn 25 MB groot. en dat ga ik dus niet doen met mijn 56k modempje. Ik heb ook de search al gebruikt maar die werkt (bij mij iig) weer eens voor geen meter mee. heeft iemand voor mij de pure sb live drivers zonder al die programma's? (want die progs zijn toch klote en ik gebruik ze toch niet).
eh, nee. Heb je al gerommeld met de geluidsinstellingen van XP? Er is namelijk een manier om toch die 2e uitgang open te zetten zodat je een tweede speakerpaar kan aansluiten.

[ Voor 166% gewijzigd door Bonkdoos op 25-11-2002 23:18 ]

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Glenfiddich
als je de speakers-instellingen zelf bedoeld; die staat al op quadrafonisch of surround. maar ik hoor toch alleen 2 speakers.

Catch a smile out there!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Laat me raden. Je hebt dit probleem onder winamp?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Glenfiddich
niet alleen. Ook onder media player, dvd afspeel software (en daar gaat het me voornamelijk om)

Catch a smile out there!

• Glenfiddich
ik word hier echt zo strontziek van he. tegenwoordig gaan die fabrikanten er maar van uit dat iedereen breedband heeft. waarom kunnen zie kloothommels niet ook even de drivers zelf op de site zetten ipv alleen maar zo'n dik pakket. is dat nou zoveel moeite?

Catch a smile out there!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:04
Heb je de windows driver update al geprobeerd? Die heeft volgens mij ook een nieuwe driver voor de soundblaster erbij zitten.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

• Glenfiddich
nee die kan ik niet proberen want de pc met de sblive soundkaart heeft geen internet verbinding en die update werkt alleen automatisch en niet handmatig (toch?) :(

Catch a smile out there!

Verwijderd

kijk es bij de meuktracker van de frontpage
via-via heb ik daar ooit es de standalone drivers van de live gevonden.

Ik kan je er zelf helaas niet aanhelpen want ik ben gelukkig allang van die creative zooi afgestapt. De drivers waren een van de redenen om geen SB meer te kopen.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
ik heb totaal geen problemen met winxp . heb gewoon ingesteld op sblive en quadrofonisch
in het geluid menu weet je zeker dat je de speakers goed heb aangesloten op front out en rear out?

ik zou evt voor je wel een cd kunnen branden als je enigzins dichtbij woont . ken ie wel per post

[ Voor 22% gewijzigd door DaTimMan op 26-11-2002 20:23 ]

Verwijderd

Ha. Kijk. DaTimMan is de beste.

Pleuren we er meteen SP1 er even bij, de SP's van Office XP en Haemorrhage is weer helemaal bij. :-)

En mocht DaTimMan er geen meer in hebben, dan doe ik het nog wel.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05
je moet de mede-tweakertjes die helaas geen BB inet hebben natuurlijk wel helpen :>

• Glenfiddich
Hee, allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties. Ik heb alleen intussen die 25 MB aan zooi gedownload van de creative site :)

Catch a smile out there!

Verwijderd

Zonder breedband zijn veel driver en software updates nauwelijks te doen.

Verwijderd

Haemorrhage schreef op 25 November 2002 @ 22:16:
ik word hier echt zo strontziek van he. tegenwoordig gaan die fabrikanten er maar van uit dat iedereen breedband heeft. waarom kunnen zie kloothommels niet ook even de drivers zelf op de site zetten ipv alleen maar zo'n dik pakket. is dat nou zoveel moeite?
Je kan ook ff bij iemand in de buurt (vriend/kennis/ofzo) ff vragen of hij/zij die download voor je wil doen... ff burnen... (misschien ff cdtje droppen) en klaar is hammer :+

Verwijderd

DaTimMan schreef op 26 November 2002 @ 20:30:
je moet de mede-tweakertjes die helaas geen BB inet hebben natuurlijk wel helpen :>
<Offtopic>

Haha..inderdaad. Ik heb een MAXX abbo en geloof me..820 kb/sec is standaard hier. Volgens mij zijn hier niet veel IJsselsteiners met zo'n dikke pijpleiding naar het internet maar ik was Chello gewend in A'dam. Even verhuizen, CHELLO bye bye zeggen (heeft me ook een pak papier aan opzeggingen gekost) en nu vrolijk aan de ADSL (Vigor 2600).

</Offtopic>
Pagina: 1