Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Stop die andere videokaart die je getest hebt er weer eens in dan, werkt het dan wel?QuestGamer schreef op 25 november 2002 @ 21:10:
het gekke is: er is geen nieuwe hardware bijgekomen ofzo, het enige wat ik heb gedaan is een andere videokaart ff getest in die PC en daarna (hij bleek te werken), de oude videokaart weer teruggezet.
Wel eerst geformatteerd en toen Windows geïnstalleerd? Al een repair uitgevoerd?Heb ook al geprobeerd Windows te installeren, maar dan zegt ie dat ie de gebruikersovereenkomst niet kan vindenEcht ubervaag.
Nee met de andere videokaart werkt het ook niet helaasVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 21:23:
[...]Stop die andere videokaart die je getest hebt er weer eens in dan, werkt het dan wel?
Wel eerst geformatteerd en toen Windows geïnstalleerd? Al een repair uitgevoerd?
Nee heb niet geformatteerd, PC is van mijn moeder en ze wil haar data niet kwijt...
Verwijderd
Had je nou al een repair uitgevoerd, ja of nee?QuestGamer schreef op 25 november 2002 @ 21:24:
Nee heb niet geformatteerd, PC is van mijn moeder en ze wil haar data niet kwijt...
Nee, maar daar heb ik de CD's niet voor. Moet je speciale recovery CD voor hebben ofzo.Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 21:27:
[...]
Had je nou al een repair uitgevoerd, ja of nee?
Verwijderd
Nee hoor, gewoon booten vanaf je XP cd.QuestGamer schreef op 25 november 2002 @ 21:33:
Nee, maar daar heb ik de CD's niet voor. Moet je speciale recovery CD voor hebben ofzo.
Dat wil niet met deze CD
Alleen via een floppy en dan e:/i386/winnt.exe
maar dan kan ik wel systeemherstel kiezen maar daar heb je dus die CD's voor nodig...
heb je al een keer geprobeerd uit het bootmenu (F8) te kiezen voor RECENTE INSTELLINGEN DIE WERKEN ofziets?
Deze advertentieplaats is te huur!
Ja heb alle opties in het bootmenu al geprobeerd, ook deze. Geen van alle hielp.RamShackle schreef op 25 november 2002 @ 21:56:
heb je al een keer geprobeerd uit het bootmenu (F8) te kiezen voor RECENTE INSTELLINGEN DIE WERKEN ofziets?
als je op ctr+alt+del drukt in het welkomstscherm start ie dan wel op? Zo ja formatteren die hap, had dat probleem ook na een format werkte alles weer. Zo nee dan weet ik het ook niet meer.
dan zou ik je aanraden om via dos je data te backuppen en dan de schijf te formatteren.. of je drukt deze schijf ff bij in je eigen pc... en dan de data backuppen...
Deze advertentieplaats is te huur!
Heel misschien is het wel tijd je wachtwoord te veranderen. Probeer eens ALT-TAB. Heb ik ook gehad. uren zoeken bleek dat ik m'n wachtwoord moest veranderen. Ik had wel de powertools geinstalled die dan automatisch inlogd voor je.
Wellicht is dit ook bij jouw het probleem...
Wellicht is dit ook bij jouw het probleem...
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Pagina: 1