AOpen AK-72 (200 MHz KX133 - ATX - SLOT A)

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Topicstarter
Is dit moederbord een goed stabiel apparaat?

Voornaamste is dat ie stabiel moet zijn!
kan hier duron en Athlon op?
Beetje te overclocken?

Dit is omdat ik binnenkort voor iemand een systeem in elkaar moet zetten voor f1500,-

Ik wil amd kopen omdat deze veel makelijker te upgraden is dan Intel (en goedkoper!)

jaja ik ben och laat maar zitten

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEEHHHH, zo te zien moet er nog wat uitgelegd worden.

Een slot A is alleen geschikt voor SLOT A Athlons, de oude, die heten nu Atlon Classic. Nu De Thunderbrid is uitgekomen heeft deze ook de naam Athlon, dus om onderscheid te maken hebben we het over een Athlon Classic, of een Atlhon Thunderbird. Ook heeft AMD een Goedkopere versie uitgebracht een Duron, deze is alleen in een Socket uitvoering uitgekomen, namelijk Socket A. De Athlon Thunderbird is ook in Socjket formaat uitgekomen. Alleen waren er nog bedrijven die Slot A moederborden hadden en die kwijt wilden, dus heeft AMD no een Thunderbird in slot A uitgebracht, maar alleen in een snelheid, namelijk 700 MHz.

SLOT A is oud man, waarom wil je nu nog een slot a moerderbord?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 10:26

jbr

Right back @ ya

Van wat ik opvang hier op Tweakers (en uit de praktijk) kun je het beste kiezen tussen een Asus A7V en een Abit KT7 (met of zonder Raid). Hiervan verdient de Abit de voorkeur omdat deze vanuit de BIOS is over te clocken (en over de PC-crashes met de A7V lees je hier ook meer...)

Ik moet wel zeggen dat ik met de MSI weinig ervaring heb, dus daarover kan iemand anders je misschien informeren... Succes!

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Als hij ht inelkaar zet voor iemand die zich niet gaat bezich houden met overklokken, is de MSI zeker een goede alternatief.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

MSI schopt Asus' en Abit's kont qua stabiliteit

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Topicstarter
Ik kende et verhaal niet van socket en slot maar in iedergeval bedankt. Wel moederbord zou naar prijs en kwaliteit het mooiste zijn. Het belangrijkste is dat ik een moederbord nodig heb met een lage prijs namelijk met zie hier boven 1500,- te besteden heb!

jaja ik ben och laat maar zitten

Verwijderd

Neem een abit kt7 raid ivb handige softmenu

Voor de nieuwe amd's is ie perfecto

of de asus a7v

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 22:58 schreef de_rokende_computer het volgende:
Ik kende et verhaal niet van socket en slot maar in iedergeval bedankt. Wel moederbord zou naar prijs en kwaliteit het mooiste zijn. Het belangrijkste is dat ik een moederbord nodig heb met een lage prijs namelijk met zie hier boven 1500,- te besteden heb![/quote]Ga dan voor de MSI.

Trouwens de MSI schopt de kont van Asus en Abit niet qua stabiliteit, ga maar wat reviews lezen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Pagina: 1