Philips 109P4 probleem

Pagina: 1
Acties:

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 15:27
Ik heb op de HCC een Philips 109P4 gekocht. Het is een prima monitor, alleen bromt/piept een beetje bij de aan/uit-knop. Is dit normaal of is dit een duidelijk defect. Ik heb er niet echt last van, maar ik weet niet of dit effect heeft op de levensduur. Moet ik het maar aanzien of moet ik 'm om laten ruilen door Philips? Ik zit trouwens nog in de 2 weken omruiltermijn

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
mail philips snel en vraag of dit normaal is -> zo niet omruilen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Dit si normaal, hij degaused bij het opstarten (althans mijn 107P doet dat ook)

• -=Sentinel=-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 15:27
Het is niet alleen met opstarten. Je hoort de hele tijd een statisch electrisch geluid. Als de monitor in standby gaat, of je zet de computer uit, dan is het geluid minder, maar nog niet helemaal weg...

Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!

Verwijderd

OeiOei beetje slecht contact....dat gezoem/statische geluid zijn hoogstwaarschijnlijk vonkjes tussen draad en contact van de schakelaar. Het kan best zijn dat het minder wordt als de monitor in stand by staat, want dan vreet ie veel minder stroom...dussss omruilen die hap....

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
't Is in ieder geval zeker niet normaal. Ik heb er geen last van met mijn 109P40 (in juli of zo gekocht).

XBO: Michaël#3318

Pagina: 1