Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schuimrubber in je case, effectief?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het echt effectief tegen de herrie om de binnenkant van je case te behangen met schuimrubber? Of verschilt dat per kast? K zit er nl. over te denken om mn pc te behangen met schuimrubber. En ik heb sowieso al geen airflow in mn pc dus dat zal geen probleeem zijn

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Het scheelt behoorlijk, ik heb het er ook in zitten, zorg wel voor goeie ventilatie en ga geen belangrijke gaten opstoppen !

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En dit is niet via de search te vinden? :{

Ja dat scheelt best veel, als je maar wel echt zoveel mogelijk ermee bedekt.

Verwijderd

Heb m'n kast met dat goedkope schuim (ribbel schuim voor onder tapijten) geisoleerd.
Werkt perfect en ben voor 3 euro klaar.

Verwijderd

pak ook de herrie oorzaak aan indien mogelijk (bv fans op 5v als je dan geen trem. problemen krijgt natuurlijk.. ook controlen met kast DICHT ivm slechtere airflow !)

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

Termy

valt er nog wat te fragge?

gebruik vooral dat soort spul tussen bv HD's en brackets en casefans en kast. scheelt in resonantie.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 11:07

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ermmm, volges mij wordt je pc een hetelucht oven als je alles dichtstopt

Verwijderd

Ik had van dat noppenschuim van gamma, dat werkt dus voor geen meter en je case wordt warmer.
Zet dan gewoon je fan's uit, even warm en stiller.

zo is mijn mening, bij mij werdt het dus NIET stiller(altans niet veel)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je kan beter zware rubber matten gebruiken, of dakbedekking, of in ieder geval iets wat dempt.

Schuimrubber isoleert voor zover ik weet alleen warmte.

Je hebt van dat schuimrubber wat ze in studio's gebruiken, maar volgens mij is dat een zware uitvoering er van, het zal wel niet het zelfde zijn als jij gebruikt.

-edit-
Alsjeblieft
[search=geluidsisolatie isolatiemateriaal]

[ Voor 11% gewijzigd door Resistor op 25-11-2002 21:32 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Bizzarro schreef op 25 november 2002 @ 21:04:
ermmm, volges mij wordt je pc een hetelucht oven als je alles dichtstopt
idd, heb ook eens gefoekt met noppenschuim. het scheelt wel wat aan geluid, maar in je kast zal het wel eens stuk warmer worden ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Searchvraag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.