Steam: CatBearCow
komt waarschijnlijk door je Adobe Gamma instellingen. (Configuratiescherm)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Nieuw bestand van wat
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
heb ik ook last van, vooral bij plaatjes die echt in 32 bit weergegeven moeten worden anders zijn ze niet mooi.
gwoon/.......nieuw...in photoshop
Verwijderd
Thomaske heeft waarschijnlijk inderdaad gelijk.
Klik op [View>proof setup>monitor RGB] om alle beeldschermcorrecties te negeren.
Jamaïcaman, jij hebt je desktop in 16bit kleur staan? anders zou het verschil toch niet al te groot zijn, volgens mij.
En om layers van bestand naar bestand te krijgen in PS gebruik je gewoon de move tool. wil je het volledige plaatje op het prikbord hebben, klik dan [select>all] (CTRL-A) en [edit>copy merged] (SHIFT-CTRL-C). dat werkt veel beter, en voorkomt monitor issues zoals lage kleurdiepte en lichtheid/donkerte.
Klik op [View>proof setup>monitor RGB] om alle beeldschermcorrecties te negeren.
Jamaïcaman, jij hebt je desktop in 16bit kleur staan? anders zou het verschil toch niet al te groot zijn, volgens mij.
En om layers van bestand naar bestand te krijgen in PS gebruik je gewoon de move tool. wil je het volledige plaatje op het prikbord hebben, klik dan [select>all] (CTRL-A) en [edit>copy merged] (SHIFT-CTRL-C). dat werkt veel beter, en voorkomt monitor issues zoals lage kleurdiepte en lichtheid/donkerte.
Of ik begrijp niet waar jullie het over hebben.... of jullie .. 
Als je een printscreen maakt wordt er toch niet gekeken naar je monitorinstellingen!?
- Ik hang aan een systeem een monitor en ik maak een printscreen plaatje.
- Ik switch mn monitor met een andere monitor.
- Ik maak weer een printscreen plaatje.
Volgens mij zijn de twee printscreen plaatjes identiek.
En dat elk opvolgend plaatje weer lichter is geeft volgens mij ook aan dat er wat anders aan de hand is.
Als je een printscreen maakt wordt er toch niet gekeken naar je monitorinstellingen!?
En dat elk opvolgend plaatje weer lichter is geeft volgens mij ook aan dat er wat anders aan de hand is.
offtopic:
Er zal me zo waarschijnlijk wel duidelijk gemaakt worden dat ik het idd niet begrijp
Er zal me zo waarschijnlijk wel duidelijk gemaakt worden dat ik het idd niet begrijp
Verwijderd
Photoshop heeft een nifty programmaatje bijgeleverd waarmee de uitput van de monitor gewijzigd kan worden. (om eventuele tekortkomingen van de monitor te corrigeren.) dit gebeurt volledig softwarematig, dus zodra je een printscreen neemt, wordt het gecorrigeerde beeld gekopieerd, niet het plaatje zelf.
dat dacht ik dus ook...SillyJW schreef op 25 November 2002 @ 20:57:
Of ik begrijp niet waar jullie het over hebben.... of jullie ..
offtopic:
maar blijkbaar klopt het toch met die adobe gamma instellingen
want daar stond een hele andere monitor aangegeven dan ik heb.
duz nu is ie wel oke.
tnx dudez
Pagina: 1