Toon posts:

ftp-en naar Lycos met Zonnet ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee weken heb ik een ADSL-aansluiting via Zonnet. Het lukt mij echter niet om met deze aansluiting te ftp-en naar Lycos (members.lycos.nl). Steeds krijg ik de melding: '530 access denied !Logon faillure, so quitting'. Het maakt niet uit welk programma is voor het ftp-en gebruik.
PASV-mode aan of uit; firewall aan of uit; niks helpt; via een andere internet-account (bijvoorbeeld Zon-inbel) lukt ftp-en naar Lycos wel?
Zit nu al dagen te prutsen. iemand een idee?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry, ik bedoelde 'ftp.members.lycos.nl'. Daar kan ik via Zonnet-adsl dus niet meer naar ftp-en

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 20:10 ]

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:42
ik heb geen problemen met ftp-en naar lycos. zit gewoon via Zonnet ADSL, gaat prima! Access denied...heb je wel wachtwoord/usernaam goed?

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Verwijderd

Topicstarter
ja ja, wachtwoord/usernaam is goed; werkt immers als ik ga ftp-en met een inbelaccount zonder problemen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft nou echt niemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost. Kan inmiddels wel via www.web2ftp.com bij members.lycos.nl komen, maar 'gewoon' ftp'- en lukt niet.
Heeft nou echt niemand een oplossing?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Mail Lycos eens zou ik zeggen.........

Verwijderd

Topicstarter
Heineken schreef op 01 December 2002 @ 22:53:
Mail Lycos eens zou ik zeggen.........
Al op verschillende manier geprobeerd ... geen antwoord!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
ligt waarschijnlijk aan zonnet.

Kun je wel bij smtp.zonnet.nl (telnet smtp.zonnet.nl 25)

en kun je ook bij ftp.home.zonnet.nl

als dit niet werkt moet je ff bellen met de zon helpdesk , want zijn meer mensen met dit probleem, Ik dus ook :'(

Verwijderd

Topicstarter
raymonvdm schreef op 02 December 2002 @ 09:34:
ligt waarschijnlijk aan zonnet.

Kun je wel bij smtp.zonnet.nl (telnet smtp.zonnet.nl 25)

en kun je ook bij ftp.home.zonnet.nl

als dit niet werkt moet je ff bellen met de zon helpdesk , want zijn meer mensen met dit probleem, Ik dus ook :'(
smtp.zonnet.nl en ftp.home.zonnet.nl werkt wel bij mij. Overigens heb ik de helpdesk van Zonnet al gebeld; die vonden het maar een 'vaag' probleem. Ben het met ze eens, maar ondertussen weet ik er ook geen raad mee.

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb het zelfde probleem ik kan met Zonnet-adsl niet op tripod/lycos komen en ik kan nu geen bestanden meer uploaden naar ftp.home.zonnet.nl heel erg vaag!!

(ik weet hoe oud dit topic is misschien zijn er al mensen met een oplossing)

Verwijderd

nogal vaag probleem, probeer is via een proxy in te loggen op de ftp

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Je kunt niet inloggen via een proxy omdat je dan geen goed ip adres hebt! maar echt raar kan nl ook helemaal niets vinden op de zonnet sites en hoor graag of anderen dit probleem ook hebben..............
Pagina: 1