[Mail] Geen mail verzenden met client, wel webbased

Pagina: 1
Acties:

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-08 15:17
Ik heb sinds kort opeens last gekregen van het niet kunnen verzenden van mail. Mijn ISP is chello, als mailservers gebruik ik gewoon de standaard mail.chello.nl (ook al meerdere zoals mail.brabant.chello.nl enz geprobeerd). Ik krijg de mail met geen mogelijkheid weg. Ik krijg deze message:Ik hoor sommigen nu al denken: UTFS! Natuurlijk heb ik dat ook gedaan en vond ik vanalles, zoals het opnieuw installen van outlook, andere mailservers proberen etc etc.
Maar nu komt het vreemde... ik kan over m'n hele thuisnetwerk niet mailen. We hebben hier 3 pc's staan en het lukt met geen van allen. Nu zou je het volgende verwachten: Er staat ergens een firewall aan, of iets dat de mail blokt, een virusscanner. Ook dit is niet waar, er staat geen firewall aan en de virusscanner heb ik al disabled. Ik heb wat gegoogled en gezocht maar niets gevonden.
Ook de Chello helpdesk (:r) heb ik gebeld, maar natuurlijk zonder resultaat, ze hebben m'n password reset maar nix hielp uiteraard.

Ik kan wel mailen via http://mail.chello.nl. Dat is het vreemde, m'n mail account werkt dus wel, maar softwarematig wil-ie niet.

M'n laatste hoop ligt dus eigenlijk hier. Ik hoop dat iemand weet waar het aan kan liggen, want dit zuigt nogal hard :/

[ Voor 14% gewijzigd door benchMarc op 22-10-2021 10:37 ]

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:38

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

mail maar een mailtje naar abuse@chello.nl
Met al je gegevens enzo.

Ik had hetzelfde en zeiden dat ik een mail server draaide enzo. Was ook zo maar nu een router erneer gegooid. Daarna hebben ze me gescand en me verwijderd van de black list. Kan daarna weer gewoon mailen

[ Voor 12% gewijzigd door VIsje op 25-11-2002 20:31 ]

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-08 15:17
Verstuurd, hopelijk zeggen ze iets terug.