hoe ziet de kamer van Kayipwing er dan op tweakers eruit?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:09 ]

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:09 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:10 ]
Verwijderd
dit zijn modelkitten van plastic die je zelf inelkaar moet bouwenVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:11:
wat heb jij nou allemaal voor poppetjes bovenop je plank staan???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 19:27 ]
Verwijderd
dat lijken net medabotsVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:27:
[...]
dit zijn modelkitten van plastic die je zelf inelkaar moet bouwen
de modelkitten komen van een Anime/manga tekenfilm dat " Gundam " heet
kijk op http://www.gundam.com voor verdere informatie....
alleen ze zijn wel prijzig maar wel PHAT
dit is een soort plexiglas ondersteuner met 5 CCFL's erin en een voeding met een switchje...die ondersteuner zijn dus voor die Modelkitten.Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:27:
wat is dat vage gedoe op die plank? vissekom ?
ik heb hem gekregen van mijn ouders omdat die oude zo gaar was...Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:21:
fijne bureau stoel heb je, waar heb je die gekocht en wat moet zo'n geintje kosten?
ben ook opzoek naar zoiets i.v.m RSI
Vanaf woensdag in de aanbieding @ Aldi @ €79,99Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:21:
fijne bureau stoel heb je, waar heb je die gekocht en wat moet zo'n geintje kosten?
ben ook opzoek naar zoiets i.v.m RSI
Verwijderd
hey bouw jij dan ook Gundam Model Kits?Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:32:
hoop bekende dingen op die pics hoop modelkits iig en AB-tronic gel maar ging het nu om je kamer of om je mod?
Verwijderd
ken je die zaak in rotterdam op de oude binnenweg??Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:38:
[...]
hey bouw jij dan ook Gundam Model Kits?
zou wel cool zijn...zijn weinig mensen die dat doen...maar inmiddels doe ik dat niet meer omdat het gewoon een erg dure hobby is
ik hou het maar op Hardware dat vind ik leuker
Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon
Verwijderd
we hebben nog geen site ik werk daar namelijk en wij hebben ook gundam elfin Sol enz...Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:41:
ehm ik ken wel een mangashop in antwerpen die " A shop less ordinary" heet
en daar heb je ook een heel hoop gundam model kits te koop.
maar welke zaakje bedoel je precies in rotterdam? site? misschien ken ik hem wel
You are free to do as we tell you to
hmmm dit is wat mijn volledige Collectie is in mijn kamer:Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:44:
[...]
we hebben nog geen site ik werk daar namelijk en wij hebben ook gundam elfin Sol enz...
Verwijderd
T60P Widescreen
Ooit wel eens vanVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 20:00:
ohh wat ik voor die Imac gebruik?
gewoon extra PCtje om mee te chatten/downloaden/internetten
best wel handig hoor maar ja niet echt snel...233 mhz ofzo maja het werkt dus afin.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:31:
/offtopic
btw.. die stoel hebben ze volgende week bij de aldi in de aanbieding
/offtopic
Kan je lekker zelf 1 kopen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
hmmm tsja ik wil ooit nog eens afsluiten met een big bang...met de Gundams...dus dan raad je het alVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 20:06:
nog op zoek naar dingen die je graag wil hebben?? wij hebben nl nog wel wat gundam staan laatst kwam er een korean die zijn hele verzameling in dozen aan ons heeft verkocht
Verwijderd
zelf heb ik ze niet ik zie die dingen elke dag staan en de bouwlust is bij mij een beetje overVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 20:24:
[...]
hmmm tsja ik wil ooit nog eens afsluiten met een big bang...met de Gundams...dus dan raad je het al
dat wordt dus een Perfect Grade maar ja eerst het geld bij elkaar zien te krijgen hehehe...maar ik ben wel geinteresseerd in de Wing Zero Custom Perfect Grade OF de MKII Perfect Grade
p.s. hoe heet het zaakje waar je werkt madtraxx? en hoeveel gundams heb je er zelf? ikzelf heb er ongeveer 10 ofzo
Verwijderd
is goedVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 20:33:
ja dat snap ik...
ik zou ook helemaal para worden als ik ze elke dag zou bouwen. maar als je ze elke dag ziet ....dan is de bouwlust zeker wel een beetje verdwenen, maar meestal is er voor deze hobby ups and downs. na een jaartje ofzo heb je ineens weer zin om te bouwen maja das voor iedereen verschillend. ik kom zeker dat zaakie wel es ff checken.
Verwijderd
Verwijderd
ach ja mac is niet alles....gewoon pc is altijd beter vind ikVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 20:52:
Mooie mac heb je staan ben jaloers, zou er ook wel een willen voor ernaast![]()
gave set van Logitech... heb ik nl. ook en speakerstjes zijn ook cewl (heb ik dus ook in het wit)
Verwijderd
Is 15` TFT van Hercules ook wel in 17` model verkrijgbaarVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 00:40:
Wat voor tft beeldschermpje is dat?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Meh ...
yep...alleen maccie is zo goed al verkocht dus plaatje is erg oud.Kr3Kr schreef op 26 november 2002 @ 14:51:
ARGH een mac
nee hoor, mooi kassieen mooi schermpje ook btw
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq