Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM]glowwire, vraagjes.

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
op de HCC heb ik glowwire gekocht, maar de omvormer, of wat het ook is, geeft een heel iritante hoge piep, echt zeer vervelend. weet iemand wat ik eraan ken doen?
verder paste hij niet in mijn toestsenbord, dat vermoeden heb ik al, want me toetsen zijn net te dik, dus misschien dat ik ze allemaal maar een stukje dunner4 dremel, maar hebben jullie nog ideeen waar je em nog meer zou kunnen stoppen?
verder startte me computer eerst niet op toen ik hem had aangesloten. trok hem toen los, en deed het toen opnieuw, deed het toen wel. of zou dat komen omdat ik de powerkabel van mijn brander ervoor moest lostrekken, en deze nog wel met de ide kabel aangesloten zat?

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:46

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

openschroeven en PVC lijn over de spoel smeren.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

_ferry_ schreef op 25 november 2002 @ 18:45:
op de HCC heb ik glowwire gekocht, maar de omvormer, of wat het ook is, geeft een heel iritante hoge piep, echt zeer vervelend. weet iemand wat ik eraan ken doen?
verder paste hij niet in mijn toestsenbord, dat vermoeden heb ik al, want me toetsen zijn net te dik, dus misschien dat ik ze allemaal maar een stukje dunner4 dremel, maar hebben jullie nog ideeen waar je em nog meer zou kunnen stoppen?
verder startte me computer eerst niet op toen ik hem had aangesloten. trok hem toen los, en deed het toen opnieuw, deed het toen wel. of zou dat komen omdat ik de powerkabel van mijn brander ervoor moest lostrekken, en deze nog wel met de ide kabel aangesloten zat?
dat zelfde probleem had ik ook met het installeren van me ccfl toen deed ik het nog een x toen deed die het wel, ik had em trouwens op een aparte powercable staan.

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

DeaTH-MeTaL schreef op 25 November 2002 @ 18:47:
openschroeven en PVC lijn over de spoel smeren.
Mijn raad werkt wel.. dit heb ik ooit eens in een topic gezecht.. dit deden ze op mijn stage.. we dachten dat dat moest lukken en toen werkte het :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 21:17
Looki schreef op 25 November 2002 @ 19:17:
[...]

Mijn raad werkt wel.. dit heb ik ooit eens in een topic gezecht.. dit deden ze op mijn stage.. we dachten dat dat moest lukken en toen werkte het :)
Vol gieten mer epoxy oid hoor je er nix meer van :)

Repareren doe je zo.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ik had het ook en heb er idd epoxy ingesmeten, werkt fijn.
Of je unplugt dat ding en legt um ergens in een la, maar ik denk nie dat dat je bedoeling is :)

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
An00bis schreef op 25 november 2002 @ 19:45:
ik had het ook en heb er idd epoxy ingesmeten, werkt fijn.
Of je unplugt dat ding en legt um ergens in een la, maar ik denk nie dat dat je bedoeling is :)
dan is ie wel lekker stil :+

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
zkr jah,
als je hem vastpakt issie ook stiller, resoneert minder. ken ook isolatie spul erin gooien :) ach, hij komt toch in me Wc kist te zitten, dus is het toch minder. want in me toetsenbord word toch nix. dus dan maar voor de sier rond me burea ofzo

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde met mijn notebook cooling pad. Ik heb er wat tape omheen gedraaid, scheelt al de helft van het geluid.

Verwijderd

ipv in je toetsenbord zou je hem ook om je mobo kunnen leggen, of om je geluids/video/whatever kaart...
Pagina: 1