Verwijderd

Topicstarter
beetje afgezaagd maar ik wil het toch ff weten wat voor mobiele telefoon heeft iedereen, tenminste het lijkt dat iedereen zo'n ding heeft tegenwoordig. Ik heb zelf een Nokia 3210 met trilalarm en Mclaren special edition cover.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 13:19

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

C35i

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:03

ALH

3210, m'n frontje zelf zwart gespoten :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Sinds 2 weken een Nokia 6210, een verademing.

Verwijderd

GD90

Verwijderd

Nokia 7110 of 6210 (heb ze beide en ook nog een 6110 (die ja nogsteeds verkocht moet worden maar heb nooit zin om er iets aan te doen)

Nokia 7110, is zwaar rolerend alleen niet om mee te nemen als je gaat sporten of zo ... Antenne .... Verder ja wat moet ik er over zeggen lekker groot scherm en goede mogelijkheden om naast een laptop te leggen :) met kabeltje is lekker sneller als IR :+ ... Verder 6210 (de uitgaans telefoon zo als ik hem benoemd heb) dat is wat ik er over wou zeggen ....

of een 3310 die heeft me zussie .. die is zeer tevrede mee zal wel een goed toestel zijn

/me is Nokia addicted ... Nokia Schopt zeer kont ! :)

Verwijderd

6210 uitgaanstelefoon? leg uit....

ikzelf heb een Nokia 8810.....bevalt me echt prima!!!!! hiervoor had ik een 8110 (die uit The Matrix)....was ook super!
daarvoor Ericsson en Motorola.....vooral Ericsson is :r

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb een Nokia 8850. Erg fijn.

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

IWriteCode

Less = more

8210.. met wit frontje.. rocked gewoon..

Less = more

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb een Siemens S35, hiervoor een Nokia 7110, over beide errug tevreden maar vooral schermpje en formaat S35 zijn zwaar roelerend, de 7110 is ietsjes aan de grote kant :(

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Motorola V3690 Titanium (lekker klein)
3210 en een (jaja) Pocketline Swing :D

Verwijderd

m35i-> net iets toffer dan de c en met ben of telford maar twee of drie tientjes bijbetalen. Zit ook geen antenne op, wat ook beter is vind ik..

verkeerd forum overigens..

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 22:30 schreef RobtH het volgende:

ikzelf heb een Nokia 8810.....bevalt me echt prima!!!!! hiervoor had ik een 8110 (die uit The Matrix)....was ook super!
daarvoor Ericsson en Motorola.....vooral Ericsson is :r[/quote]nou die 7110 is groot ... maar heel handig zodoende ... die 6210 heb ik steeds meer bij ... al gebruikte ik hem eerst alleen bij het uitgaan ... (staan namelijk geen zakelijke nummer's in en dan kan er dus nix gebreuren als sie gejat word of zo ..._

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 22:33 schreef boognish het volgende:verkeerd forum overigens..[/quote]Waar had je hem dan gewild????

Verwijderd

wat daggie van "internet & telefonie"?

(boeiuh)

Verwijderd

Topicstarter
zit wat in ja?? maar wat maakt het, hij staat er en daarmee uit :) :) :)

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nokia 6150

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 22:30 schreef RobtH het volgende:

daarvoor Ericsson en Motorola.....vooral Ericsson is :r[/quote]EEEHh je bedoelt die 7110 uit the matrix :P

Russian Blue Neji
Kate Bush

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Siemens S25 (daarvoor een Motorola D520), m'n pa heeft er net zo één. Er handige phone moet ik zeggen. M'n broertje een Sagem 9?? (best wel erg klein, alleen kwaliteit is niet erg goed naar mijn mening, wel tril+handsfree). En er ligt nog een Philips Diga stof te verzamelen.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-03 16:57

psy

Nokia 5110, maar vind hem helemaal niet zo fijn. Had vroeger een CMDX1000 van Sony, en die was afgezien van de iets slechtere ontvangst veel handiger in het gebruik. Maar ok de werkgever betaalt dat ding inclusief alle belkosten :):):)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:17
Philips savvy.

Niks bijzonders maar wel lange batterijduur(5 dagen bij normaal gebruik). Het interreseert mer eigenlijk niet meer, als ik maar mee kan bellen.

Verwijderd

Ik heb gelukkig de Nokia 6210 *D >:) :) :7 :9~

• Adarkar
  • Laatst online: 15:18
heb de 6210 nu al een maand

Verwijderd

Motorola M3888

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Nokia 6210, een dag.
bevalt goed. hiervoor 6110 en ericsson t18s
de laatste is ruk

en: het is wel de 8110 in de matrix (echter met mooi schietmechanisme erin gebouwd)

Verwijderd

ik heb een mitshubishi trium astral ( LIBERTEL )

Verwijderd

Samsung sgh-a100. Van mij hoet Wap en al die troep er niet op. Gewoon klein!

Verwijderd

Gd 92 Zilver!

• Mark_640
  • Laatst online: 12-03 18:53

Mark_640

In my memory

Nokia 3210....

lekker standaard, maarja, wordt betaald door m'n baas, dus ik zeur niet.... ;)

Verwijderd

S35i, superrelaxed telefoontje. Klein van formaat en enorm veel mogelijkheden. Echt een fijn telefoontje dus.... WAP is toch wel leuk namelijk in de trein!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

gd 90 alweer een maandje of 7 ofzo

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Motorola V8088 !!!!!!!!! een wappertje

• kiekerjan
  • Laatst online: 13:40
sony cd5

These are my principles. If you don't like them I have others.

Verwijderd

comunicator (8>

Verwijderd

Ik heb nou de S35 van Siemens, dat ding ruled echt! Lekker klein, lichter is echt niet nodig, geen antenne, groot scherm voor het wappen, goed nagedacht over de menustructuur etc. Hiervoor had ik de GD90, ook een prima toestel, daarvoor de 8110, was ik niet zo tevreden over. In een grijs verleden had ik ook nog een Motorola van Telfort, een Sagem 715 en een Pocketline Jazz ;) ;) ;)

Verwijderd

T18 zuigt ja.

De T28s roelt gewoon grote tijd :7

1 keer raden welke tel ik heb.

Verwijderd

Mij lijsie van GSM geschiedenis:

- SONY Z5 (die ik nu altijd op zak heb)
- Ericsson T28s (is verot KLOTE DING)
- Motorola V (is gejat :(:()
- Nokia 6150 (bewaar ik voor reserve)
- Nokia 3210 (moet nog verkocht worden)
- Siemens S25 (klote ding is gelukkig weg)
- Ericsson GF768 (is verot gegaan)
- Pocketline Swing (heb ik nog is oer sterk)
- Pocketline Maro Polo+ (heb ik verkocht)
- Philips ???? (toen kon je nog alleen bellen als er een steunpunt was :))

Nokia+Sony RULEZ
Ericsson ZUIGT
Pocketline is goed degelijk en on verwoestbaar

Dit waren ze ik ben er vanaf het begin bij geweest :)

Een beetje GSM verslaving :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 22:10 schreef Gangster het volgende:
T18 zuigt ja.

De T28s roelt gewoon grote tijd :7

1 keer raden welke tel ik heb.[/quote]Ik heb ervaring met de T28s hij ZUIGT ernorm.
Was bij mij gevallen (had hem 2 weken) en toen al naar de tering.....

ERICSSON is ELENDE :(

Verwijderd

Leuk dat er meer mensen zijn die enthousiast zijn over 'Eric's zoon'.

Bij mij doet ie het uitstekend. Ik heb hem nu al ontelbare keren laten flikkeren. En nog geen mankement aan te bekennen.

Verwijderd

lange tijd een gd90 gehad. Nu sinds een paar dagen gd 92, echt superding. Zit gewoon alles op, en niet van de domme dingen zoals op die nokia`s. No offense maar nokia`s vind ik echt waardeloze dingen :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Motorola v3688 (ja de oude) maar wel super relaxed.. geen gekkigheid erop gewoon lekker simpel.. en zit nooit in de weg in je broekzak :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Samsung SGH 2400

erg geil voicedailing enzo

mettalic grijs

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 22:30 schreef crazy_gijs het volgende:
- Siemens S25 (klote ding is gelukkig weg)[/quote]Verklaar je nader? Wat is er mis dat die phone?

• Emielio|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-08-2018

Emielio|IA

Shit On My Interface

Nokia 8210 met mat-blauw frontje -> echt HEEL VET !!!

Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 23:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
EEEHh je bedoelt die 7110 uit the matrix :P[/quote]nee frank die uit de matrix is de 8110
de 7110 is die nieuwe groene. zijn verschillende telefoons, de 8110 is al redelijk oud

heb zelf een 5110, batterij laat steeds los, krij gwaarschijnlijk later een 6250 (werk), is al beter, denk dat ik zelf 8890 ga kopen, triband, voor als ik naar canada ga

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• El Jefe
  • Niet online
Ben Vrij Siemens C35i

• Config
  • Laatst online: 06-01-2025
S35!!! :P

• Byteripper
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Mijn geschiedenis:

--Sagem MC820 (haha lekker brak ding ;))
--Nokia 3210
--Nokia 7110

Naar mijn mening roeleren Nokia's, de reden dat die Sagem erop staat is dan ook dat ik toen nog geen geld had voor een Nokia ;).

Byteripper.

[Edit: Oja, en ik moet een Nokia 8850 hebben]

Verwijderd

De Libertel MN2 Plus
vet relaxed ding, niet echt veel functies. Ziet er een beetje zo uit als de Sony Z5

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 13:42 schreef LoneGunman het volgende:
Verklaar je nader? Wat is er mis dat die phone?[/quote]Nou de s25 heeft geen goede geluidskwaliteit en ik vind het bedienings gemaakt ook maar klote. En de service van siemens is helemaal om te huilen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op dinsdag 07 november 2000 20:09 schreef Komartguy het volgende :
De Libertel MN2 Plus
vet relaxed ding, niet echt veel functies. Ziet er een beetje zo uit als de Sony Z5[/quote]Dacht het niet ! MN2 lijken op Z5 LOL.

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 20:49 schreef crazy_gijs het volgende:
Nou de s25 heeft geen goede geluidskwaliteit en ik vind het bedienings gemaakt ook maar klote. En de service van siemens is helemaal om te huilen.[/quote]De geluidskwaliteit is zelfs erg goed, het is misschien een beetje afhankelijk van het netwerk, maar dit ligt dus niet aan de telefoon. Als ik met iemand bel met ook een S25 kan ik bijna niet horen dat je met een mobiel belt!

Bedieningsgemak is relatief, gewoon een kwestie van wennen (en instellen!).

Service heb ik geen ervaring mee (niet nodig gehad ;)), maar hier hoor ik wel vaker negatieve reacties over.

• LoneGunman
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 20:09 schreef Komartguy het volgende:
De Libertel MN2 Plus
vet relaxed ding, niet echt veel functies. Ziet er een beetje zo uit als de Sony Z5[/quote]Haha, over slechte telefoons gesproken! Die MN2 werd m'n broertje door de verkoper (!) afgeraden, omdat het zo'n sh*t ding was. En wanneer kwam je tot de conclusie dat ie op de Z5 leek? Beetje teveel gedronken zeker toen?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 10:07 schreef Robbop het volgende:
lange tijd een gd90 gehad. Nu sinds een paar dagen gd 92, echt superding. Zit gewoon alles op, en niet van de domme dingen zoals op die nokia`s. No offense maar nokia`s vind ik echt waardeloze dingen :)[/quote]okay schatje,
GD90 sucks zo ontiegelijk hard menu is saaier als een wit a4'tje,
menu is totaal niet logisch enzo...
panasonic sucks dus gruwlijk

Ehm heb niks zitten op me nokia wat ik niet gebruik...
Nokia's roelen over die menu-structuur is nagedacht enzo...

EN DAAROM ga ik morgen ff 8210 halen:)
ennuh mijn 3210 is oersterk hij flikkert 3x per dag 1 meter ofzo.. En heeft nog bijna geen krasjes ofzo en doet het nog perfect..

Verwijderd

ik heb een gd-90 en een 6210, beide met KPN abonnement. 1 ding is zeker: de ontvangst en de spraakkwaliteit van de gd-90 zijn stukken minder dan die van de Nokia. Verder is de batterij van de gd-90 als je een beetje belt binnen een dag helemaal leeg. Nokia doet er zeker drie dagen mee. De keuze lijkt me dus makkelijk als je tussen panasonic en nokia moet kiezen.

Tjuuuuu!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-02 07:40

AngryAngel

Veni Vidi Vici

nokia 8210
blauwe versie, klein en fijn

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Verwijderd

Ik heb een 3210.... (hoe origineel)

Heeft trouwens wel een stukje slechtere ontvangst dan andere telefoons die ik heb uitgeprobeerd (o.a. c35i en 5110)......

Verwijderd

Nokia 3210, 3310 of 6210. Geen 7110. Siemens C en S 35i is perfect, maar wordt snel vies door alle randjes.

• Martinus
  • Laatst online: 17-03 11:30
De gaafste blijft toch wel de StacTac 130, en U raad het al..............

no comment

Verwijderd

Topicstarter
wat denken jullie van de Bosch 909 Dual S???? heeft iemand ervaringen met deze telefoon?????

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

S35i van Siemens... Maar heb de nieuwe S40 en S42 gezien. Die moet ik heel snel hebben (maakt niet uit welke) zijn errug mooi

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/PRODUCTEN/IMAGES/COMM/SGH2400ANI.gif

Samsung sgh-2400
dualband mobiele telefoon

gsm 900/1800 dual-band
voice dialing / memo
vibra-alarm
compact design
3 kleuren
grafisch display met backlight (128 x 64 pixels)

adviesprijs ƒ 799,-

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.nl/PRODUCTEN/IMAGES/COMM/SGH2400ANI.gif

Samsung sgh-2400
dualband mobiele telefoon

gsm 900/1800 dual-band
voice dialing / memo
vibra-alarm
compact design
3 kleuren
grafisch display met backlight (128 x 64 pixels)

adviesprijs ƒ 799,-[/quote]die heb ik ook!!! hahaha

Verwijderd

GD90 panasonic
beter als mijn oude verrotte ericcson gf768

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 17:22
* witchdoc heb nog zo'n 8 watt toestell gehad.
Van siemens was dat denk'k
geen flauw idee welk type ofzo
was ZWAAR..
kon je ook niet echt in je zak steken ofzo.. wel in de auto ;)

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/achappey/j5.jpg
:P

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
ik heb sinds gisteren :) een nokia 6210 ennu.. dit is echt een ERG goed toestel :)

damn.. ik vervoer dat ding de hele dag in mijn spijkerbroek en moet steeds ff voelen of ie er nog in zit.. je merk niet meer dat je hem bij je hebt, hij is lekker plat. :)

en de gesprekkwaliteit is prima.. ik belde iemand en na een paar minuten zei ik: ik ga hangen, want het wordt me te duur.. zegt die andere gast: hoezo ? ik zeg: nou ik bel mobiel, hoor je dat dan niet.. hij: eh. nope

kewl >:) motto: koop een 6210 (kost wel wat, maar dan heb je ook heel wat)

Have a wheelie good weekend!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nokia 6150

Russian Blue Neji
Kate Bush

• Ovide
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Sinds gisteren 6210. Oude 3210 is nu voor mijn vriendin. Leuke aan 3210 was dat je er lekker aan kon kl*ten. Maar 6210 is erg gaaf.

Verwijderd

hmmm ik heb een Siemens Dual band 909 telefoontje.. waarom ik die kocht nou destijds had dutchtone een aanbieding voor 99piek met 90piek beltegoed..

dus ik heeft deze telefoon voor 9piek... en als ik hem dus weggooi is dat dus niet erg want hij kost lekker weinig...

Ik denk dat ik trouwens al weet waarom dutchtone er van af wou.. met een 10cijferige code die je gewoon in het menu kan activeren kan je dat ding unlocken erg eazy dus... vraag me af of je een nokia ook zo eazy geunlocked hebt...

PS weet iemand al wanneer de sl-45 uitkomt dat lijkt me echt een aso ding.. 32mb mp3 geheugen en maar 89gram... en kan met outlook werken..

Verwijderd

Ik heb een SWING 200 (sux) en een Nokia 6150 (ruleert) en een Siemens S35i (ruleert ook)!
Pagina: 1