LS,
Ik 2 PC en ze draaien alle bij op windows 2000 pro.
Internet verbinding @home (10 Mbit kaart).
Verder heb ik in allebij de pc's 100 Mbit netwerk kaart van het zelfde merk.
Alles werkte eerst perfect en internet was gedeeld.
Maar gistere liep me pc vast en sinds dien werkt het niet meer en ik krijg het voor geen enkele mogelijkheid meer aan de praat.
Ik zie de pc's nu ook niet meer (kan ook niet pingen naar elkaar)
Alleen als ik NetBEUI installeer kan ik de pc's "zien" bij "mijn netwerk locaties" als ik deze uitschakel "zie" ik ze dus niet meer en dit was dus eerst wel het geval.
Ik heb alle pc's opnieuw geinstalleer ik heb de netwerk kaarten eruit gehad maar niks schijnt te werken.
Ik weet ook hij Winroute pro werkt, dit heb ik dus ook al geprobeerd maar zonder suc6.
Ik weet dat de kabels goed zijn omdat ik dus met NetBEUI de pc's onderling wel kan zien.
Wie heeft hier een oplossing voor?
Alvast vriendelijk bedankt.
PS: Search functie valt hier niks over te vinden
Ik 2 PC en ze draaien alle bij op windows 2000 pro.
Internet verbinding @home (10 Mbit kaart).
Verder heb ik in allebij de pc's 100 Mbit netwerk kaart van het zelfde merk.
Alles werkte eerst perfect en internet was gedeeld.
Maar gistere liep me pc vast en sinds dien werkt het niet meer en ik krijg het voor geen enkele mogelijkheid meer aan de praat.
Ik zie de pc's nu ook niet meer (kan ook niet pingen naar elkaar)
Alleen als ik NetBEUI installeer kan ik de pc's "zien" bij "mijn netwerk locaties" als ik deze uitschakel "zie" ik ze dus niet meer en dit was dus eerst wel het geval.
Ik heb alle pc's opnieuw geinstalleer ik heb de netwerk kaarten eruit gehad maar niks schijnt te werken.
Ik weet ook hij Winroute pro werkt, dit heb ik dus ook al geprobeerd maar zonder suc6.
Ik weet dat de kabels goed zijn omdat ik dus met NetBEUI de pc's onderling wel kan zien.
Wie heeft hier een oplossing voor?
Alvast vriendelijk bedankt.
PS: Search functie valt hier niks over te vinden