Toon posts:

[Nokia 3310] Telefoon valt uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu anderhalf jaar een Nokia 3310 Prepaid. Maar sinds een maand ofzo valt mijn telefoon steeds uit als ik gebeld word. Dus niet als ie gewoon aan staat maar alleen als ik gebeld word... Ook werken de toetsen niet echt lekker meer, ik moet bv 5x op de menu knop drukken voordat hij hem pakt, of gewoon als ik 3x druk dan doet de telefoon even niets en opeens is ie in t menu bij telefoonboek omdat ik dan 3x heb gedrukt. Heel wazig maar weet iemand hier misschien iets tegen en komt dit vaker voor?

Alvast bedankt he!

Verwijderd

Telefoon een keer open maken, schoonmaken met bijv. alcohol en voila, je toetsen doen het weer! Het uitvallen kan met het gaar worden van je batterij te maken hebben. Ik had dit ook na anderhalf jaar en heb van ellende maar een nieuwe li-ion batterij (ipv die bagger nikkel batterij) gekocht (24 euro). Nu kan de telefoon ook nog eens 7 tot 8 dagen zonder op te laden (en ik bel vrij regelmatig!). Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik precies die toetsen schoonmaken dan ?? en waarom valt hij alleen uit TIJDENS het bellen en niet als hij gewoon aan staat...

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 18:48 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50

Vos

AFCA

dat ie uitvalt als je opneemt heb ik vaker gehoord bij de 3310 (ook wel eens bij andere nokia's)
vraag het eens bij een winkel ? die komen dit vast vaker tegen...

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:53

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoek en vind... Dit is in een topic van vorige week of zo ook al besproken..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag om een nuttige reactie en dus niet van dat zoek en dit en dat dit heb ik al gezocht

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:03

makje

Professioneel prutser

een search naar: '3310' levert 136 topics op waaronder onderwerpen als: telefoon is nat geweest, nokia doet raar, etc etc....

zoek maar even verder dus

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
WAAROM ALTIJD ZOEKEN IK VRAAG EEN ATWOORD OP EEN REACTIE
JESUS DIT FORUM IS TOG OM TE VRAGEN

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 08:31
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 19:14:
Ja, dit forum is om te vragen, maar daarentegen niet voor den luie mensch dus als er al topics over geweest zijn zoek je eerst maar even.
Dit is natuurlijk om ervoor te zorgen dat het geen saaie boel wordt hier met een (te) laag niveau :Y)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Gewoon een nieuwe kopen. Ben je van die 3310 en het gezeik af.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om mijn toetsen en dat vind ik niet,, sorry voor de reactie net maar word er gek van

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
/offtopic
niet lullig bedoelt hoor maar jij vraagt wel erug veel en geeft zelf nauwelijks replies op andere threads, dat vind ik wel een beetje jammer
/offtopic

Verwijderd

Topicstarter
/offtopic
oh maarten pas sorry als ik je beledigd heb
/offtopic

Verwijderd

De meeste Nokia`s hebben dit probleem. Ik heb drie verschillende nokia`s gehad en ze hadden alle dit probleem. De winkels zijn er bekend mee, gewoon om ruilen of een ander kopen

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt iedreen die me wilde helpen :)

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-02 08:48
als je ut wil oplossen: software updatetje doen bij nokia servicepunt,
durft te weden dat jij software versie .31 of .36 in je tel heb zitten lol

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:22
Dicht.

Zie de search.
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 19:14:
Behalve als het dus gewoon te vinden is, of als het antwoord zelf te bedenken is. In dit geval is dat dus gewoon het bezoeken van een Nokia servicepoint oid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.