Onlangs las ik een interssante review van de nieuwe koperen ramsinks van Cooleramster=> hier: http://www.myworld.com.my...c/cm/ramcoolers/index.asp
Ik wil graag die 8 koperen heatsinks gebruiken voor mijn moederbord...en niet voor mijn geheugen...
Ik denk om er ééntje op de clockgenerator te zetten...
Eentje op de southbridge of 2 (is dit nuttig?)
En misschien ook op die Mosfets, die lange buisvormige capacitors langs de cpu socket ..is dit een goed idee? Heb echter een stuk of 14 Mosfets op mijn asus a7v8 kt400 moederbord zitten...Op welke moet ik die heatsinks dan plaatsen? Op deze rond de cpu? Op de grootste? Op de kleinste?
En als ik nu één heatsink (koper) gebruik om tegelijk 2 mosfets te koelen...zou dit kortsluiting veroorzaken, doordat koper geleidt...en zo die 2 mosfets verbindt??? Iemand tips ...?
Misschien ook op mijn VIDEO kaart gebruiken?...
Graag jullie advies...
Iemand weet waar ik deze kan kopen? In USA of In Benelux?
Ik wil graag die 8 koperen heatsinks gebruiken voor mijn moederbord...en niet voor mijn geheugen...
Ik denk om er ééntje op de clockgenerator te zetten...
Eentje op de southbridge of 2 (is dit nuttig?)
En misschien ook op die Mosfets, die lange buisvormige capacitors langs de cpu socket ..is dit een goed idee? Heb echter een stuk of 14 Mosfets op mijn asus a7v8 kt400 moederbord zitten...Op welke moet ik die heatsinks dan plaatsen? Op deze rond de cpu? Op de grootste? Op de kleinste?
En als ik nu één heatsink (koper) gebruik om tegelijk 2 mosfets te koelen...zou dit kortsluiting veroorzaken, doordat koper geleidt...en zo die 2 mosfets verbindt??? Iemand tips ...?
Misschien ook op mijn VIDEO kaart gebruiken?...
Graag jullie advies...
Iemand weet waar ik deze kan kopen? In USA of In Benelux?