Dremel kloon bij Hema €50,-

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020
Ik zat ff in het krantje te bladeren van o.a. de Hema, en daar stond een Dremel kloon in voor 50 euro. Je krijgt er dan een flexibele as bij, een houder waarmee het een frees wordt, een ophang ding voor bij de flexibele as, en een bak met slijpsteentjes, freesjes ed. En natuurlijk een opbergkoffer!
Wat vinden jullie van dit ding, want ik wil er wel een gaan halen :) 50 euro lijkt me niet veel als je bekijkt hoeveel accesoires je erbij krijgt :)
De belangrijkste vraag is natuurlijk of het een beetje kwaliteit is, want voor hetzelfde geld worden die dingen gewoon door Dremel voor de Hema geproduceerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Repeat op 25-11-2002 17:29 ]

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Beetje duur voor een kloon.. Als je een Ferm kloon bij de kijkshop koopt heb je hetzelfde (en is dus goedkoper), alleen geen frees-houder (alsof je die zal missen).

[ Voor 8% gewijzigd door Tentacle1 op 25-11-2002 17:31 . Reden: (...) erbij :P ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
is laatst al een topic over geweest. Tis wel een goed ding iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

tsssss !

Ferm met 40 accesoires en freeshulpstuk voor € 17,95 bij Multimate in de Hoeve (st. isidorushoeve).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
Bartjuh schreef op 25 November 2002 @ 18:06:
tsssss !

Ferm met 40 accesoires en freeshulpstuk voor € 17,95 bij Multimate in de Hoeve (st. isidorushoeve).
Waar is dat in hemelsnaam?
Tentacle1 schreef op 25 November 2002 @ 17:29:
Beetje duur voor een kloon.. Als je een Ferm kloon bij de kijkshop koopt heb je hetzelfde (en is dus goedkoper), alleen geen frees-houder (alsof je die zal missen).
Dat ding is €55,- Dus 5 euro meer en dan heb je niet dat frees ding, en geen standaard om hem op te hangen.
(Het is volgens mij wel exact dezelfde als bij de Hema als ik zo naar dat plaatje kijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Repeat op 25-11-2002 18:11 ]

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Repeat schreef op 25 november 2002 @ 18:08:
[...]

Waar is dat in hemelsnaam?

[...]

Dat ding is €55,- Dus 5 euro meer en dan heb je niet dat frees ding.
In the middle of nowhere!

Ligt vlakbij Hengelo, superklein plaatsje, dacht 1000 inwoners ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 07-05 14:29

Sen

<-->

Mijn vader heeft hem vandaag gekocht :) Hiervoor had ie een echte dremel. Hij is bijna precies het zelfde. Hij is ietsje lichter. En als ie kapot gaat heeft ie 2 jaar garantie.

En hij doet het goed zover ik gehoord heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
Dat valt dus al af. Ik ga niet helemaal met de auto daarheen tijden om een dremel te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
Sen schreef op 25 november 2002 @ 18:11:
Mijn vader heeft hem vandaag gekocht :) Hiervoor had ie een echte dremel. Hij is bijna precies het zelfde. Hij is ietsje lichter. En als ie kapot gaat heeft ie 2 jaar garantie.

En hij doet het goed zover ik gehoord heb :)
Vraagje; waar gebruikt je vader zo'n ding voor. Ik probeer namelijk m'n pa zo'n ding aan te praten, zodat ik hem kan gebruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Laatst online: 07-05 14:29

Sen

<-->

Repeat schreef op 25 november 2002 @ 18:13:
[...]

Vraagje; waar gebruikt je vader zo'n ding voor. Ik probeer namelijk m'n pa zo'n ding aan te praten, zodat ik hem kan gebruiken >:)
Voornamelijk als tegel snijder :) En wat casemodden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-05 11:16

AcouSE

Swedish Chef

Was al gemeld / Offtopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.