Win2k + Geforce DDR probs.

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Ik draai win2kpro en win98se. Allebij doen het in windowsomgeving prima, alleen win2k geeft probs als er spellen gedraaid worden. Hij wil namelijk nog wel es vast lopen. D3D of OpenGL maakt niet uit!
D8 eerst dat het aan overclockte GF lag, maar heb nu alles helemaal standaard staan, zelfs me CPU!
Ook mijn geheuden draait ff op 100MHZ ;(
maar nog steeds de zelfde lock-ups die erg onregelmatig voor komen...

Heb al een FIX gedownload voor AGP-Win2k probs maar die helpt ook niet

Mijn systeem:

Athlon 900
Abit KT7-raid (met ata100 controller disabled)
128MB 100Mhz Siemens 222 geheugen
27,3 gb WD 7200rpm ATA66
Hercules Geforce DDR/DVI 32mb AGP
Diamond Stealth3 s540 32mb PCI
Hauppauge WinTV PCI
3Com 10/100mbit Ethernet adaper
Adaptec SCSI controller
SB Live! 1024
Plexwriter 4x12x SCSI
Zipdrive SCSI
Exabyte (tapestreamer) SCSI

Wat kan het zijn??!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Heb ik ook :'(

Ik heb het zover mogelijk teruggedrongen door te zoeken naar optimale combinatie bios + driver. Uiteindelijk kwam ik bij een wat oudere bios 1.003 (Asus A7V) uit met daarbij de 6.17 nVidia drivers. Dit werkte het stabielste, de crashes zijn nooit helemaal weggegaan.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn geforce2 gts 32MB (onder w2k, niet onder win98). Bij mij lag het aan m'n processor (ook een athlon). Download NvMax, daarin zit een aantal handige opties die je registry aanpassen (je kunt enablen en disablen, dus geen zorgen). Ik heb een amd-athlon processor. Dit was bij mij het probleem. In NvMax selecteren dat je een athlon hebt. Je kunt ook een patch bij AMD downloaden, maar ik raad je gewoon NVmax aan, dit proggie is zeer effectief en uitgebreid.... Hopelijk lost dit de handel voor je op.
NVMax: http://www.charnleys.co.uk/nvmax/NVmax.exe