medieplayer & winamp te snel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik bij ons op school in windows 2000 en mp3 wil af spelen gaat hij veel te snel
met windows media & winamp

wat kan ik hiier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
de sysbeheerder op school vragen wat 'ie heeft veranderd aan de instellingen en als 'ie het lasjeblieft weer terug wil veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op 25 november 2002 @ 17:12:
de sysbeheerder op school vragen wat 'ie heeft veranderd aan de instellingen en als 'ie het lasjeblieft weer terug wil veranderen...
hij is er al mee bezig geweest maar hij weet niet waar het aan ligt

hij had het over een delay ofzo maar kan nix vinden met google of altavista!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

misschien iets van een plugin of zoon programma'tje dat ergens op de achter grond draait dat het met opzet sneller laat spelen (<-Hebben ze bij ons op school)

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kittekat schreef op 25 November 2002 @ 18:13:
misschien iets van een plugin of zoon programma'tje dat ergens op de achter grond draait dat het met opzet sneller laat spelen (<-Hebben ze bij ons op school)
bij ons op school mag je dat gewoon doen dus hebben ze dat niet gedaan zoals ik al zei de systeem,berheerd is er al mee bezig geweest dus.

maar heb ooit een hier op tweakers gelezen dat je dan een delayer nodig hebt maar kan er helaas niet meer over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb nu gewoon winamp met een tempo versneller/verminder aar dus dat kan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
Kijk eens bij een programmaatje wat bij de geluidskaart hoort. Dat hebbik ook eens meegemaakt bij iemand. Dat was dan wel onboard sound maar na het opnieuw instaleren van de geluidskaart werkte het wel goed.
Pagina: 1