Toon posts:

Logitech Cordless Desktop Navigator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wilde eerst even hallo zeggen als nieuwe member :)

Ten tweede het volgende:
ik vroeg mij af of er iemand al ervaring had met het volgende toetsenbord : http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

Dit, omdat ik al eerder de zwarte (eigenlijk blauwe maarja) ramplank en muis combi van logitech had (Cordless Desktop Optical), maar die muis is me absoluut niet bevallen. Ik vroeg me dus ook af of er al een andere technologie voor is die ze misschien gebruiken in dit duo.

Vriendelijk bedankt,

emtec

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Bij mij bevalt de muis erg goed.
Kan er eigenlijk niet veel over vertellen alleen dan dat ik hem wel lekker vindt.

Enne welkom op GOT :)

[ Voor 11% gewijzigd door midget op 25-11-2002 16:45 . Reden: Welkom heten nieuwe gebruiker. :) ]

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Welkom. Wat bevalt er niet aan die muis ?

Kheb de zwarte plank en alles is echt toppie. Denk niet dat er iets beter is.
Qua technologie voor planken en knabbels heb je keuze uit draadje, IR en RF.
RF is m.i. echt optimaal tenzij je in een omgeving zit waar dat (ver)stoort, niet is toegestaan of als je veroordeelt bent op staal te werken.

Groeten hoef niet.

[ Voor 4% gewijzigd door PtrO op 25-11-2002 17:14 ]

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik vaker gezien hier op dit forum, daarom zei ik ook alleen vriendelijk bedankt :)

re wat me niet bevalt:
ik vond de muis gewoon te traag of te langzaam.. het leek net alsof de muis en het cursortje niet synchroon liepen ofzo, het was zo frustrerend... ik hoop echt dat ze dat met die nieuwe lijn op hebben gelost...

Of lag dat nou aan mij ? :?

emtec

zometeen ook nog even gelezen dat er ook geen afzender bijhoeft, die zal ik vervolgens dan ook maar weglaten :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 17:56 ]

• PtrO
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:59
Wanneer je muis en schermcursor niet synchroon loopt kan het zijn dat je systeem niet goed is geconfigureerd, verkeerde drivers bevat of veel (hooked) programmatuur bevat die inhaken op je muis.

Gebruik je (wel) de de originele drivers van Logitech ?
Is het zelfde aan de orde je op een leeg systeem draait ?

Kheb zelf een systeem dus met de Logitech, plus een seriële muis en een tablet (alle tegelijkertijd actief) . Bij gebruik van het pentablet heb ik een (echt zeer klein) beetje vertraging in Photoshop wat op zich geen probleem is.

Verstokte gamers geven in het algemeen aan dat een draadmuis wat sneller is dan een draadloze muis. Zelf kan ik dat niet vaststellen maar op basis van logica ga ik daar in mee. Een draadsignaal hoef niet eerst door een dubbele omzetter (zender-ontvanger). Zo daar verschil is, zal dit liggen in de orde milliseconden en voor de meesten echt onmerkbaar zijn.

Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results