creative gf4 ti4600 beetje tegenvallen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:35
Hoi

heb net ene gf4 ti4600 in mijn computer gezet,
gelijk de nieuwste detonators erover en 3dmark 2001 se gedraaid
met 4x AA haal ik net geen 6000 punten en zonder AA net geen 10000
nu kan ik niemand vinden hier d.m.v. de search die ook deze kaart heeft, maar ik vind het nogal tegenvallen ik heb scores van een 4400 gezien die hoger waren,
ook schokt het beeld nogal als ik de benchmark draai.

verder heb ik 2 monitoren aan die kaart hangen en ook dit vind ik een beetje een domper, de 2de monitor werkt pas als ik al in windows zit terwijl met mijn vorige kaart een radeon8500 beide monitoren het doen vanaf het moment dat ik hem aanzet.
Nu zit ik er dus aan te denken om de kaart weer in te ruilen en dan toch voor de MSI of ASUS te gaan, maar ik weet ook niet of daar het probleem zich niet blijft voordoen

iemand suggesties ervaringen. kan iemand mij vertellen of met alle ti4600 varianten dual vision pas werkt in het besturingssysteem?

en of het klopt dat deze scores in 3dmark wat laag zijn?

the things we fear most have already happened to us

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

welke proc? Die in je sig? Dan is 10K een mooie score. Ik pers uit een XP2100+, GF4Ti4600, DDR266 net 12K, en dan heb ik het over een extreem goed getweaked systeem. Dat je met een Ti4400 hogere scores haalt is natuurlijk b*ll, tenzij je niet weet hoe je je systeem moet configgen. Probeer eens de laatste drivers, det 4x.xx. Gooi er dan meteen een Via 4in1 en de vlatency patch overheen.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Lijkt me een goede score hoor, heel normaal voor jouw processor.

En wat maakt het uit dat het tweedde scherm pas in windows werkt?

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-08 18:35
ja computer is voor de rest het zelfde als in de sig.
tweede monitor maakt eigenlijk ook niets uit
nu maar hopen dat het in suse ook werkt maar die ga ik zo installeren

ok na de 4in1 en de pci latency haal ik 9965 punten wist niet dat de processor nog zoveel uit kan maken, maar goed, als ik hem nou nog zou tweaken moet ik toch boven de 10k uit kunnen komen.

[ Voor 37% gewijzigd door 6bit op 25-11-2002 16:45 ]

the things we fear most have already happened to us

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zucht...comparsion link gedoe in 3D mark, kan je heeeel goed vergelijken of je een goede score hebt.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Aikon schreef op 25 november 2002 @ 17:14:
zucht...comparsion link gedoe in 3D mark, kan je heeeel goed vergelijken of je een goede score hebt.

En de score is best ok.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.