Toon posts:

[XP] Error Code: 0x80090006 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dus een probleem met XP. Gaat om een error die ik krijg bij het starten van XP. Ik heb de oplossing gevonden maar hij is in het engels. Opzich heb ik met die taal geen enkel probleem maar ze vertellen dus hoe ik het op lossen moet en sommige dingen daar in snap ik niet.

Dit is de uitleg:

If, when logging into the runtime, you receive the error "A problem is preventing Windows from accurately checking the license for this computer. Error Code: 0x80090006", then this indicates you did not correctly set the partition size in Target Designer. Within Target Designer, you need to inform the tools what size your destination partition is going to be. If it's grossly incorrect, then the runtime will fail. The default setting is for 1024 MB.

Hier wordt dus gezegd wat je moet doen:

To change this, click on "Settings" of your config in the center pane of Target Designer. Then select "Target Device Settings" and locate "Boot Partition size" configurable setting. Change this value to the true partition size that the runtime will reside on. IMPORTANT: Re-run check dependency before rebuilding the runtime

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe deze opties in het nederlands heten. Of dit stukje voor mij vertalen.

Alvast bedank voor jullie hulp. :Y)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

Is GoT tegenwoordig een vertaal site :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

http://babel.altavista.com

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:34 ]

Verwijderd

Staat geen Nederlands bij :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
NEe dat is het niet ik stel toch een probleem en vraag of iemand mij misschien er mee kan helpen ?...als jij het niet weer post dan aub niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja leuk die vertaal sites maar ik denk niet dat ze onderdelen van windows OS XP van engels naar nederlands kunnen vertalen. En die link van MRen is wel leuk maar die kan niet engels nederlands vertalen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar heb je die text vandaan? MS Knowledge Base misschien? die is er ook in het nederlands ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Short_Cirquit, wil je de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken als je iets hebt toe te voegen aan je post? Dan hoef je niet 2 keer het topic omhoog te kicken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:43 ]

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Om dit te veranderen, moet je op 'instellingen' van je configuratie in het midden venster van Target Designer klikken. Vervolgens selecteer je "Target apparaat instellingen" en zoek je naar "Opstart partitie grootte" welke een setting is die je kan instellen. Deze waarde moet je wijzigen naar de ware partitie grootte waar de runtime op draait. Belangrijk: Draai nogmaals "Controleer afhankelijkheid' voordat je de runtime opnieuw opbouwd.

Ik hoop dat het een beetje klopt. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 25-11-2002 16:27 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1