Toon posts:

overdreven DOC !?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik vind DOC > Die Hard Overclocking en cooling een beetje overdreven klinken. Meestal zijn er toch van die topic's van "fan op 7 volt" of iemand heeft z'n proc van 1500 naar 1650 mhz. Daarom vind ik de naam overclocking cooling beter klinken. DOC is echt arrogant, als je die naam geeft moet je die ook waar maken.

Ik heb gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Hoi
ik vind DOC > Die Hard Overclocking en cooling een beetje overdreven klinken. Meestal zijn er toch van die topic's van "fan op 7 volt" of iemand heeft z'n proc van 1500 naar 1650 mhz. Daarom vind ik de naam overclocking cooling beter klinken. DOC is echt arrogant, als je die naam geeft moet je die ook waar maken.
Je kan het beter zien met een knipoog. Hell, al die forum beschrijvingen hier zijn ironisch opgezet :)
Ik heb gesproken.
Nee dat klinkt lekker bescheiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je kunt het ook omdraaien en er proberen zorg voor te dragen dat er alleen nog echte die hard topics komen te staan.
Niet meegaan naar beneden, maar de stroom omhoog duwen...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De naam is gekozen omdat het niveau daar erg zakte, nog steeds is de helft van de vragen daar makkelijk te vinden in de faq of met google. De titel van dat subforum zou eens wat meer gerespecteerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word er trouwens daar nog wel wat gemod? Ik zie geen threads op slot staan.

Edit : en er word nu weer druk gemod :+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:40:
De naam is gekozen omdat het niveau daar erg zakte, nog steeds is de helft van de vragen daar makkelijk te vinden in de faq of met google. De titel van dat subforum zou eens wat meer gerespecteerd moeten worden.

Nou, die naam bestond eigenlijk al heel lang.. Later is het forum hernoemd naar Overclocking & casemodding (OCM), en dat is toen weer gesplitst in het huidige CME en DOC.
En verder zijn er wel wat die-hard overclocking topics te vinden.

En verder verschuift het niveau eigenlijk sowieso. Vroeger was waterkoeling al behoorlijk die-hard, nu begint het mainstream te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twynn schreef op 25 november 2002 @ 16:10:

[...]

Nou, die naam bestond eigenlijk al heel lang.. Later is het forum hernoemd naar Overclocking & casemodding (OCM), en dat is toen weer gesplitst in het huidige CME en DOC.

En verder verschuift het niveau eigenlijk sowieso. Vroeger was waterkoeling al behoorlijk die-hard, nu begint het mainstream te worden..
tja het grootste deel van de topic's is gewoon ver weg van "die hard" Dus daarom staat dat een beetje vreemd :)

je hebt ook wel gelijk dat er die hard topic's tussen zitten zoals peltier en phase change maar de kans dat je met zo eentje te maken hebt is gewoon minimaal.

Dus daarom is het gewoon beter om er een overclocking casemodding van te maken :) Het is misschien ook wel slim als de lite / mod's van doc hierover worden ingelicht

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Glimi schreef op 25 november 2002 @ 15:31:
Je kan het beter zien met een knipoog. Hell, al die forum beschrijvingen hier zijn ironisch opgezet :)
idd, zie:
Softe goederen
lieve adjes <> stoute usertjes (vroeger althans)
Harde waren
Videoplanken en beeldkanonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Twynn schreef op 25 November 2002 @ 16:10:

[...]

Het heeft zelfs ook nog een tijdje OCE geheten (Overclocking, Casemodding & Electronica) :)
Pagina: 1