Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
Ik heb de 7 in 1 versie en ik zal nu even proberen om die drivers te instaleren.
En kijken of het lukt.
Watvoor drivercd heb jij erbij? Zo'n creditcard formaat ding of een volledige cd-rom?
Naja hier zegt hij ook dat het niet nodig is en weigerd om zowel de drivers als het bijbehorende programmatje te instaleren
En kijken of het lukt.
Watvoor drivercd heb jij erbij? Zo'n creditcard formaat ding of een volledige cd-rom?
Naja hier zegt hij ook dat het niet nodig is en weigerd om zowel de drivers als het bijbehorende programmatje te instaleren
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:40 ]
Heb er een volledige CD-rom bij
Hmm... da's dus minder.... vind die standaard icoontjes van XP maar onduidelijk: vier drives met hetzelfde icon
Hmm... da's dus minder.... vind die standaard icoontjes van XP maar onduidelijk: vier drives met hetzelfde icon
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
glorix heb je een plaatje van die pqi 7-in-1 reader?
is het trouwens ook een writer?
is het trouwens ook een writer?
Verwijderd
Maar natuurlijk heb ik die 

En hier kan je zien dat hij erg klein is

En uiteraard kan hij lezen en schrijven. In deze zit 16mb geheugen.
En ook is het wel handig dat er op de achterkant nog een aansluiting zit waarin je een Sony mini-usb kabel kan in prikken. Nu gebruik ik maar 1 kabel voor dit ding en m'n Clie.
Waarschijnlijk zit dit erop omdat er ook 5,25" brackets zijn waar je deze dan weer makkelijk kan inschuiven, die heb ik alleen nog niet in Nederland gezien.
Ik heb uhm trouwens van de HCC af.

En hier kan je zien dat hij erg klein is

En uiteraard kan hij lezen en schrijven. In deze zit 16mb geheugen.
En ook is het wel handig dat er op de achterkant nog een aansluiting zit waarin je een Sony mini-usb kabel kan in prikken. Nu gebruik ik maar 1 kabel voor dit ding en m'n Clie.
Waarschijnlijk zit dit erop omdat er ook 5,25" brackets zijn waar je deze dan weer makkelijk kan inschuiven, die heb ik alleen nog niet in Nederland gezien.
Ik heb uhm trouwens van de HCC af.
Pagina: 1