sampo screamcam camera probleem connecten

Pagina: 1
Acties:

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17
ik heb @ hcc een leuke cam gekocht en idd ook weer lekker goedkoop.

die van mij is iig een sampo screamcam (als je dat intikt op google dan krijg je de specs :)) maar nu heb ik een probleem thuis met connecten. Ik heb t bij mn vriendin (winXp) geprobeert en daar werkte die wel. Iig tot zover dat ik de software instaleerde en daarna de cam aansloot en toen pas wou die t dus doen... maar toen was ik naar huis gegaan.

thuis heb ik win2k en daar probeerde ik m ook aan te sluiten en daar wilde die niet connecten. als ik m aansloot op mn usb hub (usb 1, kan mischien ook t probleem zijn) dan zet ie wel dat ie nieuwe hardware vind alleen dan wil die m niet instaleren :? :?

nog een leuk dingetje als ik m aangesloten op mn hub laat en ik start opnieuw op... dan krijg ik een rare mededeling van mn win2k dat die een exeptional error krijgt en dus niet wilt opstarten (gister 2 uur mee lopen kloten en dacht dat ik mn comp weer een keer had gesloopt ;( :()

maar k geloof dat dit wel meer gebeurt, vandaar beetje vage topictitel :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

je vindt de nieuwste twain driver hier: http://www.sampo.com.tw/english/Support/Driver/Digital.asp

ik heb hem gevonden door op google te zoeken op: "dce 310m driver"
ik heb de driver geinstalleerd, en vervolgens even gekeken of de foto's uit de camera gelezen konden worden icm. acdsee5 (aquire met twain driver). werkt feiloos. hebben de kids op 5 dec. hun eigen digitale camera ;-)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

schop naar FF en betere titel gemaakt

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp