Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TI83+ Apps probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins een maand een TI83+SE. Enkele dagen terug heb ik mijn TI83+SE willen updaten naar versie 1.15. Terwijl ik bezig was zei dat machientje dat de batterijen leeg waren en ik kon hem niet meer starten :( . Ik heb het weer kunnen installeren via de linkkabel met een gewone TI83+. Nu hij werkt weer.
Maar mijn probleem is dat ik geen applications meer op mijn TI83+SE kan zetten. Alles kan ik overzetten alleen geen applications. Er verschijnt Garbage collecting en valt dan direct uit. Kan iemand mij helpen?? :)

Verwijderd

is dit een topic voor in CME?
CME --> ?????
Ik kan hier niks van maken, weet geeneens om wat voor product het gaat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een Texas Instruments Rekemachine. Een TI83 Plus Silver Edition.
Ik wist niet goed waar het thuishoorde.

Verwijderd

Ok dan hoord hij denk ik in OH of in GT
Een antwoord op je vraag moet ik je helaas schuldig blijven!

Verwijderd

Je wilt dus je apps weer terug hebben? Die apps kan je gewoon downloaden bij ti. www.ti.com ofzow?

offtopic:
Welkom @ GoT!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:32 ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Dat is de leraren editie...
Is dat niet die snellere ofzo?
Anders ff bellen naar TI

Verwijderd

insan1ty schreef op 25 November 2002 @ 15:29:
Dat is de leraren editie...
Is dat niet die snellere ofzo?
Anders ff bellen naar TI
Ik heb echt bij mij op school nog geen enkele leraar gezien met een Silver Edtion. Hebben ze ook niet nodig want je kan er niks extra's mee :) Hij is alleen sneller en heeft meer geheugen.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:30:
[...]

Ik heb echt bij mij op school nog geen enkele leraar gezien met een Silver Edtion. Hebben ze ook niet nodig want je kan er niks extra's mee :) Hij is alleen sneller en heeft meer geheugen.
Hij is sneller ja, onze leraar heeft er een zodat ie ons sneller af kan zijn. Trouwens, hij heeft de snellere zodat zijn GR onze snelle vingertjes compenseert.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik ze kan downloaden en ik heb ze allemaal staan. Maar ik kan ze niet meer overzetten naar mijn rekenmachine. Niet via computer of niet via een andere TI83+. Anders kan ik wel programma's of pics overzetten.

De silver edition is zeer snel een veeeeeeeeeel opslag geheugen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:39:
Ik weet dat ik ze kan downloaden en ik heb ze allemaal staan. Maar ik kan ze niet meer overzetten naar mijn rekenmachine. Niet via computer of niet via een andere TI83+. Anders kan ik wel programma's of pics overzetten.

De silver edition is zeer snel een veeeeeeeeeel opslag geheugen.
Hij heeft wel veel geheugen jah. De batterijen gaan 3x zo snel leeg en bij een vette grafiek is dat ding ongeveer 0,5 sec eerder klaar als mijne. :o
Maar je moet bij het overzetten wel het knopje apps gebruiken en niet dat van programs. en naar je archiefgeheugen zenden en niet naar het RAM.

Misschien kan je anders dit probleem beter op het forum van www.scholieren.com plaatsen. Daar zit het helemaal vol met gasten die hier vast het antwoord op weten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:46 ]

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:21

rimpeldinky

nani?

ik heb zelf geen texas ins. 83se, maar heb je iets geflashed ofzo?? dan kan t misgaan of als je er nog nix aan gedaan hebt is het mischien een instelling die je nog moet verranderen mischien is je geheugen beschadigd(niet t jouwe maar die van de TI83 :+ )

*burp*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de apps er nog kunnen opzetten voor dat ik mijn OS heb willen updaten naar versie 1.15. Ik heb dan mijn machientje moeten reflashen via een andere TI83+, alleen kan ik de apps er niet meer op krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 15:47:
Ik heb de apps er nog kunnen opzetten voor dat ik mijn OS heb willen updaten naar versie 1.15. Ik heb dan mijn machientje moeten reflashen via een andere TI83+, alleen kan ik de apps er niet meer op krijgen.
Heb je dan wel het SE OS, en niet het gewone OS. Weet niet of daar verschillen inzitten? Anders moet je nu ff je SE flashen met het goede OS van de ti site.

btw. zo boeiend zijn die apps ook weer niet. Ik gebruik ze nooit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 15:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het OS van een TI83+ en een TI83+SE is dezelfde.

Verwijderd

woei die silver edition is relaxt , ik jat hem altijd van de meneer in de wiskundeles :D :D

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

ff een vraagje, hoe kun jej e OS zien???
(heb een Ti-83)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

Topicstarter
Bij een gewone TI83 kan je dat niet zien.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 19:10:
Bij een gewone TI83 kan je dat niet zien.
Kun je wel :)

Met [Mode] [Alpha] [S] krijg je je OS versie te zien. Je kunt 'm alleen niet upgraden.

Eén tip: druk niet op enter. Dan start je TI de zelftest (erg leuk om naar te kijken ;)). Na die zelftest wordt de machine gereset.

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 26-11-2002 19:17 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

ik heb er niet direct verstand van maar ik ben bangg dat dat os du sniet helemaal het zelfde is: (misschien is het allen ene instelling hoor) en is bv de plaat waar het os de apps opslaat net ff naders dan bij een gewone en dat hij heeft de se verisie op die plek geen(of ander) geheugen en probeerd de (gewone)software dus jou apps op te slaan in een stuk geheugen wat niet bestaat (of niet geschikt is) en loopt "vast" (het kan ook zijn dat het geheugen niet snel genoeg is of joust te snel in verhouding tot de cpu.)

kun je heb niet weer flashen naar de se os?
als je met een adere mach hem kunt flashen moet dat toch ook via je pc kunne

Verwijderd

Topicstarter
Als je rekenmachine voledig gewist is kan je niets anders dan reflashen via een andere TI83+. Ik heb het gedaan via een gewone TI83+. Ik heb ondertussen een nieuwe OS geïnstalleerd. De 1.15. Op de site van Texasinstruments staat dat de OS het zelfde is voor TI83+ en SE.

Ik denk dat ik een probleem heb met Garbage Collecting. Als ik die start valt mijn machientje uit en is mijn Ram gewist. Als ik een application overzet krijg ik ook Garbage collecting en valt ie ook uit of blijft hij vastzitten. Als ik een app verstuur via een TI83+ valt ie ook uit, maar als ik het sturen stopzet gaat hij weer automatisch aan. Het is zeer raar.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Dit is geen CME.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.