Jow zie hier onder mijn systeem, dat systeem heeft een vriend van mij ook echt precies hetzelfde niks is anders
. Bij de 3d benchmark ook zelfde score op paar getallen achter de eerste 2 na dan. Maar kheb nog een andere vriend en die heeft ook ecactly hetzelfde systeem alleen inplaats van een amd 2000 een amd 1800 en heeft tussen zijn hd's RAID zitten. Hij haalt echter in de 12800 bij 3d benchmark terwlijl ik en die andere vriend rond de 11400 zitten, het lijkt me sterk dat dat RAID in FPS kan schelen of is het toch zo ??
Verwijderd
Zekers wel, Raid is maarliefst 2 maal de snelheid die je Hardeschijf normaal cached. Yes YES YALL!!
Raid is wel dangerous.
Raid is wel dangerous.
Nee instellingen zijn ecatly hetzelde en score hoeft helemaal niet hoger te zijn is gewoon normaal voor niet overgeclockte systemen. Drivers zijn ook excatly hetzelfde
Verwijderd
Door een klein verschil in een systeem kan de score veel verschillen, je kunt gewoon nooit dezelfde score krijgen, die vriend heeft een andere opstelling van het systeem en zal daardoor ook een heel andere score krijgen. Het is gewoon moeilijk te vergelijken, kan aan van alles liggen.
Tuurlijk kan dat, als je pc makkelijker van je HD kan lezen, is het toch logisch dat hij sneller gegevens kan verwerken, en dus ook een hogere score haalt met 3Dmark
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
het lijkt me heel sterk dat het aan raid ligt. 3dmark laadt gewoon de hele zooi in het geheugen van tevoren. tijdens het afspelen kan een raid opstelling niet in snelheid schelen naar mijn idee.
wat wel een mogelijkheid is: de raid chip (promise?) zou minder cpu belastend kunnen zijn dan de standaard ide controller.
wat wel een mogelijkheid is: de raid chip (promise?) zou minder cpu belastend kunnen zijn dan de standaard ide controller.
Pagina: 1