Toon posts:

stop fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik aan het werk ben op mijn windows 2000 pc, dan geeft ie vaak een stopfout:

stop: [allemaal adressen] mode_exception_not_handled

dan gaat hij een memory dump doen en dan kun je dus verder niets. Ik heb de auto-reboot uit gezet, want anders start hij simpelweg opnieuw op.

specs:

Intel Pentium III 800 MHZ
256 mb sdram
32 mb Viper II videokaart
20 gb hard disk van maxtor

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vette kans dat je brak memory hebt...Wissel 't eens met wat ander memory....

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

RobIII schreef op 25 november 2002 @ 14:59:
Vette kans dat je brak memory hebt...Wissel 't eens met wat ander memory....
testen met www.simmtester.com

en volgende keer een iets betere topic titel kiezen, dan is duidelijk waar het over gaat.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor het advies...

keb alleen nog maar ddr geheugen liggen...

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:09

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Heb je de faq van wos gelezen? Daar staat ergens dit werkelijk geniale topic
Algemene windows faq

Succes ermee :)

Edit: link is niet helemaal goed, scroll in dat topic maar door tot je dit tegenkomt

Informatie over BSOD's en wat kan je eraan doen?

[ Voor 35% gewijzigd door Sparhawk op 25-11-2002 15:03 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
bij deze foutmelding wordt s3sav2k.dll vermeld. De orginele drivers voor deze videokaart ondersteunen geen windows 200, maar ik heb ze gedownload. Opzich kan het niet een de videokaart drivers liggen, want ik heb verschillende versies gedownload.
Pas als ik een spel aan het spelen ben dan gaat hij een BSOD geven.
Dus het lijkt mij wel logisch dat het iets met de videokaart te maken heeft. Kapot kan ie niet zijn, want hijs net nieuw.
Ook heb ik mijn geheugen getest met een burn-in test, maar die gaf ook geen fails!

iemand nog id'en??

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 15:11

SuperTrooper

Weet hoe het is

Videokaart wordt te warm? Dat probleem had ik hier ook. En dat merk je meestal pas als je een game speelt, ja...

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Verwijderd

Topicstarter
videokaart is net nieuw dus dat lijkt me niet en bij de vorige had hij ook stopfouten....en ik heb een diag progje die temp bijhoudt....

Verwijderd

Topicstarter
lijkt erop dat de installatie van win 2k de boosdoener is, want met windows ME kan ik de spellen wel spelen zonder BSOD

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het lijkt me dat de drivers die je gebruikt in 2k dus wel de boosdoeners zijn, gezien de BSOD (met het DLL bestand erbij van je videokaart). Probeer eens te zoeken voor nieuwere drivers op het web voor Win2k of desnoods een eerdere versie van de drviers.

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 25-11-2002 23:15 ]

Pagina: 1