Spontane Herstarts

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:41

Boullie

Da Bulster

Topicstarter
Help!!!!!!!!

Mijn Pc heeft spontane herstarts na het installeren van een AMD XP 1800+ en een dvd-romdrive van samsung.
alles al geprobeerd. :(
Het is een AMD XP 1800+ op een MSI K7T turbo(6630 v3.0( ja de eerste ja))
384 mb ram
in totaal 26 gyg hd
aopen fikker 40*12*48
dvdromdrive van samsung 16*48

windows xp erop geklapt nadat win 98 steeds vastliep
heeft nu minder problemen maar herstart als ik een dvd wil bekijken.
ziet 5 minuten dvd en herstart automatisch.

Wie kan mij Helpen!!???

ps dit is mijn eerste post dus hij kan een beetje prakke zijn

Boullie

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Welkom op GoT :)
Check de FAQ ff, daar staat dat je e4erst ff moet zoeken of niemand anders al eerder deze vraag heeft gesteld.

Om je even op weg te helpen, zet automatisch restarten bij fout oid. uit, zodat je weer een old fashioned blauw scherm krijgt, die dan als het goed is de dll aangeeft die de fout veroorzaakt heeft, hiermee kunnen we je een stuk beter helpen :)

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Welkom op GoT dan! Algemeen beleid hier is : eerst zelf zoeken, dan pas vragen. Hier zijn al diverse topics over gestart, zoek eerst zelf even mbv de Search op (bijvoorbeeld) "herstart" en "spontaan".

Was *weer* iemand me voor...

[ Voor 13% gewijzigd door prisselada op 25-11-2002 14:48 ]

if you're gonna be dumb you gotta be though

Verwijderd

Heb ik ook wel eens met me Gigabyte mobo en heel toevallig een XP 1800+ volgens mij ligt het aan me voeding, want ik woon midden in de polder en we willen hier wel eens een spanningsdipje. Een UPS is in aantocht dus waarschijnlijk is het dan verholpen.

Zou dus aan de voeding kunnen liggen denk ik.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom, ja :P

Ten eerste: probeer gewoon zélf een beetje te "Tweaken". Gewoon wat dingen uitproberen enzo, zoals de DVD testen icm de oude CPU en de XP1800 testen zonder DVD, zo kun je uitsluiten waar het aan ligt, etc..etc.. Gewoon creativiteit/logica gebruiken dus :)

Je zult veel hebben aan de troubleshooter zoals hier genoemd Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! :)

In het vervolg dus eerst de FAQ's en de stickies doornemen eer je een topic opent. Dat scheelt een hoop loze topics en mijn werk.

Dit topic is gesloten.