Game Reviews

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:47

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Ik had een leuk idee, ook game reviews op de frontpage..

Ik zou bijvoorbeeld best wel wat reviews willen schrijven voor t.net en ik denk/hoop dat er ook wel meerdere t.netters zijn die dit willen.

De reviews worden dan gewoon gemaakt door de tweakers zelf en dan niet geript van een andere site.

Users kunnen stemmen hoeveel zij de game waard vinden en dat verschijnt er dan ook bij.
Ook kan je dan apart cijfers geven voor sound, graphics, ai, gameplay e.d.

Wie ziet hier ook wel wat in?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De crew niet in ieder geval. No offence, maar game reviews trekken het verkeerde publiek aan :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Dat het de verkeerde mensen aan trekt vind ik een beetje raar.

Als je een plaatje van een paar jaar terug ziet van de frontpage:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1033422166.gif

Zie je dat er veel meer aan games werd gedaan dan nu. Eigenlijk vind ik dit wel jammer omdat ik niet echt vaak in spielerij kom en toch wel wil weten wat er rond gaat in de games wereld.

Nu staat er meer financiel nieuws op dan game nieuws wat mij toch intressanter lijkt en ook voor de meeste bezoekers.

Maarja, wie ben ik ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 16:12 ]

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Maandag 31 mei 1999 komt ie mee aanzetten :P. Toen waren er wel meer dingen anders ;).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Was er niet ooit een poll over? Was de uitkomst niet "gaarne meer game nieuws"? En zou T.net daar niet aan meewerken?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:47

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
De crew hoeft de reviews niet te maken, maar die kunnen de users dus insturen, ik wil zelfs wel zo lief zijn ze allemaal te checken e.d.

Ik denk dat dit leuk zal zijn voor de gamers onder ons.

Verwijderd

Lijkt mij een goed idee, om ook een gamesectie te maken

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

PcDealer schreef op 25 november 2002 @ 16:35:
Was er niet ooit een poll over? Was de uitkomst niet "gaarne meer game nieuws"? En zou T.net daar niet aan meewerken?

Het is een vraag geweest in de enquete:

plan: Uitslag Tweakers.net enquete

De interesse in gamereviews was zeer matig, net als die in het gamesnieuws. Toch was 62% voor de terugkeer ervan. Aan die vraag voldoen we door af en toe nieuws over games te posten (als er een duidelijk raakvlak is met het normale nieuws).
De crew hoeft de reviews niet te maken, maar die kunnen de users dus insturen, ik wil zelfs wel zo lief zijn ze allemaal te checken e.d.

Ik denk dat dit leuk zal zijn voor de gamers onder ons.
De reden is niet dat we er geen tijd voor hebben, maar dat we het niet willen. Hulp aanbieden is dus niet nodig :).

Pagina: 1