Is er iemand die mij advies kan geven over welk programma ik het beste kan gebruiken om mijn processor en andere hardware te testen. Ik kwam er namelijk laatst achter dat mijn processor 113 graden was geworden doordat mijn fan stuk was.
Uhm, 113 graden lijkt mij wel ERG heet! Denk het niet.
Met Motherboard monitor kan je aardig wat temps en clock speeds uitlezen!
Met Motherboard monitor kan je aardig wat temps en clock speeds uitlezen!
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Dat kan niet, want de meeste Procs. gaan zijn rond de 90 C dood, dus het zal wel Farenheit geweest zijn
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Sisoft Sandra.. google maar eens..
en gebruik de search ook even, thx.
en gebruik de search ook even, thx.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als hij nog werkt, dus als hij gewoon boot en je kan gamen, is hij niet stuk
Draai even burnk7, SuperPi en kijk of dit zonder fouten gaat.
Geen fouten -> niks aan de hand
Wel fouten -> oeps... als je problemen hebt met dagelijks gebruik, nieuwe cpu halen
Draai even burnk7, SuperPi en kijk of dit zonder fouten gaat.
Geen fouten -> niks aan de hand
Wel fouten -> oeps... als je problemen hebt met dagelijks gebruik, nieuwe cpu halen
113 farenheit is 45 graden celcius, dat vind ik toch wel netjes
moet wel farenheit zijn, want 113 graden celcius overleeft je cpu echt niet.
of het moet verkeerd worden uitgelezen.
moet wel farenheit zijn, want 113 graden celcius overleeft je cpu echt niet.
of het moet verkeerd worden uitgelezen.
[ Voor 52% gewijzigd door job op 25-11-2002 14:32 ]
Verwijderd
om alles te testen SiSoft Sandra.. Werkt perfect! Voor tempatuur...echter niet..dan zul je iets anders moeten zoeken!
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 14:34 ]
dat zou kunnen heel goed kunnen maar is nog steeds errug heet.
Ik zoek een programma om te kijken of mijn processor nog 100% functioneerd
Ik zoek een programma om te kijken of mijn processor nog 100% functioneerd
Gewoon wat testprogramma's zoeken.. In de search zijn er genoeg te vinden, en via normale programma's zie je snel genoeg of je processor nog gewoon werkt..
(memtest uit de faq kan bijv. ook cache-geheugen testen, sisoft kan veel testen, en gewone 3dmark tests belasten de processor ook behoorlijk).
(memtest uit de faq kan bijv. ook cache-geheugen testen, sisoft kan veel testen, en gewone 3dmark tests belasten de processor ook behoorlijk).
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()