Duron 800+MSI KT3 ultra

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 19:33
Ik heb een msi kt3 ultra mbo.
Processor duron 800.
Als ik de overclocking inzet blijft de hele handel op 890 MHz hangen.
Ik heb deze processor al eerder in een andere mbo gehad en daarmee heb ik 980MHz gehaald.

Heeft er iemand hier nog een verklaaring voor?
Ik heb ook gehoor dat deze mbo en duron 800 niet echt sammengaan!

P.S: De fsb verandert ook steeds zonder mijn tussenkomst!?

Heb fuzzy logic 4 draaien! Kan die er wat mee te maaken hebben

Thanx

Ach ja..........

Verwijderd

Die processor gaat wel samen met je mobo, anders zou het niet werken ;)

Het kan ook gewoon zijn dat je je FSB niet kunt verhogen omdat je mobo het niet aankan.

Verwijderd

Toen je die Duron 800 in een ander mobo hebt geprobeerd. Heb je toen hetzelfde geheugen gebruikt?
Het kan namelijk ook zijn dat je eigen geheugen niet verder wil dan het aantal mhz dat je hebt overklokt.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

zet dat fuzzy logic anders eens uit :{
moederbord kan het wel aan, moet gewoon werken, zet alleen je geheugen niet op +33 ofzo (als dat bij dat mobo kan tenminste)
ik draai zelf een duron 600 met 133MHz FSB bus, 800 MHz dus. Dat op een K7T Turbo, die's paar generaties ouder.. moet gewoon werken :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Kres817
Ik zal het ff proberen.
Maar is het niet zo dat als je de FSb ohoog gooit dat dan ook de rest van je componenten daar in mee gaan.
Wat ik dus will zeggen dat het zou kunnen zijn dat mijn videokaar of mij tv kaart het niet aankan en problemen gaat geven.

Ach ja..........

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
kan zijn dat je ram brak is, ik neem aan dat je op je oude bord pc-133 sdram had ?

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Kres817
ja dat was zo ja.
Heb nu ddr. kan het daar aan liggen.
heb net een andere videokaart er in gestoken en daarmee kon ik net een stapje verder gaan maar ook niet dat je zegt WOW!!!!!!!!!. IK heb de FSB naar 113 gekregen maar dat ook met veel moeite.
Dus mijn idee is ook dat het aan de geheugen ligt.

Ach ja..........

• HaaZ
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Kres schreef op 25 November 2002 @ 19:34:
ja dat was zo ja.
Heb nu ddr. kan het daar aan liggen.
heb net een andere videokaart er in gestoken en daarmee kon ik net een stapje verder gaan maar ook niet dat je zegt WOW!!!!!!!!!. IK heb de FSB naar 113 gekregen maar dat ook met veel moeite.
Dus mijn idee is ook dat het aan de geheugen ligt.
Probeer eens 133 anders, dat is een officiele waarde voor je mobo waardoor je videokaart en andere kaarten niet overklokt..
Mja, je cpu loopt dan op 1066, moet je een goeie hebben..
anders de multiplierlock er afhalen :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens de overclocking basics..

Je hebt gewoon even de grenzen bereikt. Het is aan jou om deze uit te zoeken en te verleggen. We kunnen niet hiervanuit ruiken wat de remmende factor is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.