Toon posts:

[NT4] MS Project 2000 installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakerts,

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het installeren van MS Project 2000 op NT4. Maar dan in een beveiligde omgeving (domein). De gebruikers hebben nul komma nada rechten; de applicatie dient dan ook door iemand met lokaal beheerdersrechten te worden geinstalleerd.

Echter, wanneer de gebruiker na installatie de applicatie opstart, verschijnen allereerst de melding dat loadqm.exe en em_exec.exe niet geladen kunnen worden oid. Vervolgens verschijnt de melding dat Windows Installer is vereist.

- Reeds uitgevoerde akties: user toegevoegd aan lokale groep beheerders, de boel geinstalleerd en rechten weer ontnomen. Niks.
- Windows Installer eerst gedraaid (instmsiw.exe van de Project CD) Dit lijkt goed te gaan.

Met lok. beh. rechten kan de applicatie dus wel worden gestart, maar met standaard gebruikersrechten niet.

Tips?

Verwijderd

Het lijkt me dat de gebruikers lokaal beheerdersrechten moeten hebben, anders zal het niet werken. En als je de gebruikers eens toevoegd aan de groep Hoofdgebruikers, werkt het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hoofdgebruikers werkt ook niet. En dat moeten gaat gewoon niet gebeuren, want de gebruikers zijn hier zo dom dat ze desnoods nog dll'etjes weg gaan gooien als ze zich vervelen. Nee dank je.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:41

Arno

PF5A

em_exec is de module voor de Logitech driver, staat dus los van Projects 2000

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar was ik inmiddels al achter.

Maar blijkbaar heeft nog steeds niemand een goeie tip?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 08:58

mindcre8r

Tradepedia

zet het pakket op een share
log vervolgens in op een machine als beheerder install vanaf de share het pakket.
laat de gebruiker inloggen maak vervolgens een mapping onder het account van de admin naar die share waar het pakket staat.
Start lokaal het pakket en project2000 zal de setup completen vanaf de share..

Test it and tell me..work's fine here! + 800 user environment.

[TIP] maak eerst een install maar er dan een pakket van met WISE en zet die op de server, voorkomt gekloot met serial's....maakt namelijk niet uit als je licenties koopt [TIP]

[ Voor 20% gewijzigd door mindcre8r op 26-11-2002 11:09 . Reden: Tip ]

Bears and Bulls

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dat werkt dus ook niet. Ipv een share had ik het complete pakket zelfs lokaal op de harde schijf gezet, maar ook nu krijg ik de melding dat voor deze applicatie windows installer vereist is.

Ik word hier dood en doodziek van. Niemand schijnt het te weten en op de MS site word ik ook al niet veel wijzer :(

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 08:58

mindcre8r

Tradepedia

zoals ik zei install het en maak er een pakket van met wise....werkt hier wel...

Bears and Bulls

Pagina: 1