ik ben al tijden op zoek naar een aparaatje waarmee ik mijn pc kan locken ik heb ooit eens ergens zoiets gezien daar zat een opf andere telefoonkaart in als je die ert dan uit haalde was je pc gelockt en kon je der bijna niks meer mee dit werkte volgens mij via usb ik ben hierna opzoek omdat ik vaak met mijn comp. op de computer beurs in ehv. zit en op lans en als ik dan ff bij mij comp. weg ben dan wil ik niet dat iedereen der mee kan gaan zitten klooien dus als iemand of deze aparaatjes echt bestaan en waar ze te verkrijgen zijn zeg het b.v.d.
• Leer a.j.b. eerst nederlands. (gebruik van hoofdletters, punten, comma's) Dit verbetert de leesbaarheid van je post
• Wat heeft dit met casemodding te maken?
• Wat heeft dit met casemodding te maken?
ja srry punten vergeet ik altijd en kwis nie waar ik hem anders moes plaatsen dus als jij een betere plek weet
Ikdumpmijnzooineerlossenjulliehetmaaropmentaliteit houden wij niet van...Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:05:
ja srry punten vergeet ik altijd en kwis nie waar ik hem anders moes plaatsen dus als jij een betere plek weet
Ik ben al tijden op zoek naar een apparaat waarmee ik mijn pc kan locken, ik heb ooit eens ergens zoiets gezien; daar zat een telefoonkaart in en als je die er dan uit haalde was je pc gelockt, en kon je er bijna niks meer mee. Dit werkte volgens mij via usb. Ik ben hierna opzoek omdat ik vaak met mijn computer op de computer beurs in ehv. zit, en op lans en als ik dan ff bij mij comp. weg ben dan wil ik niet dat iedereen er mee kan gaan zitten klooien. dus als iemand of deze aparaatjes echt bestaan en waar ze te verkrijgen zijn zeg het b.v.d.
Waarom niet een screensaver met password erop, klaar ben je
Waarom niet een screensaver met password erop, klaar ben je
ja nou ff serieus ik ben daar al heel lang naar opzoek iki heb al kweet nie hoe veel gesearchd en nou hoopt ik dat hier mensen berijd waren om te helpen maar blijkbaar vinden ze het leuker om mensen af te kankeren wat boeie die paar puntjes komma's en hoofdletters nou daar gaat het niet over!!!
enige manier van de screensaver omzeilen die ik ken, is op de reset knop drukken.
dus dan moet je ook een paswoord op je bios en windows zetten, kan dr niets mee gebeuren.
maar ik ga voor je opzoek
ohja, weet je dat je je posts ook kan editen?
dus dan moet je ook een paswoord op je bios en windows zetten, kan dr niets mee gebeuren.
maar ik ga voor je opzoek
ohja, weet je dat je je posts ook kan editen?
[ Voor 19% gewijzigd door job op 25-11-2002 14:14 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
how danVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:12:
een screensaver is te makkelijk te omzeilen snapie
enuh, punten en komma's maken zeker wel wat uit, het maakt het lezen en beantwoorden van je vraag een stuk makkerlijker.
Ikzelf heb iets wat men noemt dislectie, en ik weet dus dat ik spelfouten maak, DUS neem ik extra tijd, lees ik teksten 2 keer, of nog beter, tik ik me tekst in word, die dan de spellingsfouten eruit haald.
Verwijderd
Installeer windows 2000 of xp, daarmee kan je je workstation locken.
windowstoets + L (xp)
ctr + alt + delete en klick vergrendels (2000)
sukseksels
windowstoets + L (xp)
ctr + alt + delete en klick vergrendels (2000)
sukseksels
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 14:17 ]
Als je windows XP of 2000 of NT hebt, > lock workstationVerwijderd schreef op 25 november 2002 @ 14:11:
ja nou ff serieus. Ik ben daar al heel lang naar opzoek en ik heb al ik weet nie hoe veel gesearched. Nou hoopte ik dat er hier mensen bereid waren om te helpen, maar blijkbaar vinden ze het leuker om mensen af te kraken. Wat interesseert iemand nou de interpunctie!!
Kom je niet in.
eehhm.. uch.
je wilt graag een antwoord merk ik, op deze manier kom je er niet uit vrees ik.
* Probeer eens een screensaver.
* Neem je Toetsenboard mee als je weg loopt
* loop niet weg
* als het NT is kun je gewoon locken (linux ed ook wel)
* zet er een bordje bij "niet aankomen aub. !" (vergeet het '!' niet )
je wilt graag een antwoord merk ik, op deze manier kom je er niet uit vrees ik.
* Probeer eens een screensaver.
* Neem je Toetsenboard mee als je weg loopt
* loop niet weg
* als het NT is kun je gewoon locken (linux ed ook wel)
* zet er een bordje bij "niet aankomen aub. !" (vergeet het '!' niet )
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
MSI heeft zo'n ding, oranje, gisteren op de hcc gezien voor 2,50 @ my stand waar ik werk *microdirect*.BasieP schreef op 25 november 2002 @ 14:14:
lol @ icey
hehe fc_knudde_cs wat dacht je van onze grote vrind?
zoek maar naar 'usb key' ofzo
terk het eruit, en je pc start niet op
Verwijderd
Of neem je processor mee als je even wat te drinken gaat halen. Ik denk niet dat er zo gauw even iemand zomaar een processor op zak heeft.
Sukseksels
Sukseksels
terwijl je pc aanstaatVerwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:18:
Of neem je processor mee als je even wat te drinken gaat halen. Ik denk niet dat er zo gauw even iemand zomaar een processor op zak heeft.
Sukseksels
Ik ga meestal gewoon met een vriend/neef watever, en als dat niet zo is maak ik afspraken met me buurman die naast me staat... 'hey, let je ff op als ik weg ben, dan let ik zo op die van jou...'.
Mod je case in een safe ofzo.
Zet er 220 Volt op.
Aangezien je in Casemodding & Electra topic post
Zet er 220 Volt op.
Aangezien je in Casemodding & Electra topic post
Ey!! Macarena \o/
Interpunctie is wel degelijk belangrijk om het voor iedereen leesbaar te maken.
Ik vind dat je trouwens even wat beter moet zoeken, bijvoorbeeld bij Conrad of vraag eens wat rond bij de lokale elektro of computerboer.
Ik vind dat je trouwens even wat beter moet zoeken, bijvoorbeeld bij Conrad of vraag eens wat rond bij de lokale elektro of computerboer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()