Toon posts:

EPoX EP-M762A + Radeon 9700Pro...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello everyone!!

Morgen ga ik een Dual Bak bestellen, in vorm van een Dual AMD Athlon MP 2200+ , het probleem is wat voor mobo werkt het beste met een ATi Radeon 9700Pro Vid-Card? Ik had de EPoX EP-M762A al in gedachten....

Men kan kiezen uit vele merken:

Abit
ASUS
Chaintech
EPoX
Iwill
MSI
TYAN

En welke er nog meer zijn.

Wat moet ik hier mee doen? :?

P.S. Het is de eerste keer dat ik een ATi kaart koop, ik heb totaal geen ervaring met die dingen, de enigste merken waar ik mee ervaring heb zijn Nvidia, S3 en 3dfx.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 13:34 ]

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Het zal in elk mobo wel werken hoor, zolang er maar een agp aansluiting opzit ;)

Verwijderd

Topicstarter
oh gelukkig, ik was al een beetje in de war, ATi is best nieuw voor me, maar ja de ATi kwam gewoon het beste uit de test, maar ja van het type ATi Radeon 9700Pro ook wel R300Pro genoemd zijn er ook veel merken: Men vond de Tyan Tachyon G9700Pro er goed uit zien of is een Hercules of een echt e ATi ook wel goed?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

AGP8x kaarten kun je ook gewoon in een AGP4x slot prikken. Let wel op of de Radeon een 1,5V-only kaartje is en of de AGP slot van de mobo daartoe geschikt is. Maar dit is wel makkelijk op de specspages te vinden :)

Verder gaat dit dicht omdat het daarnaast ook nog niet de bedoeling is dat we hier een mobo voor jou gaan uitkiezen. Een echte Tweaker kan dat heus wel zélf :)

Dit topic is gesloten.