Toon posts:

Audigy ll en creative Megaworks 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om in januari een vette pc te kopen waarin ik een audigy platinum wil plaatsen. Wat ik mij afvroeg is o ik een audigy ll platinum(=6.1) kan combineren met een Megaworks 5.1. De 6.1 versie van de Megaworks is namelijk nog niet uit. Is dit aan te bevelen of kan ik dan beter een audigy 1 nemen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 13:25 ]

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Audigy 2 is iig een stuk beter
De 6.1 versie van de Megaworks zal over niet al te lange tijd uitkomen, maar echt d emoeite waard is dat extra kanaal niet....
Ik zou dus zeker een A 2 kopen en geen 1, maar niet op die Speakers blijven wachten..
als ze er strax zijn zou ik kijken of het veel geld scheeld. Voor 20euro meer zou ik er wel een speaker bij willen maar anders...

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik mee dan echter afvraag is het volgende. Bij een 5.1 setje wordt midachter volgens mij gefaked via de links achter en de rechtsachter(zo heeft men het mijn in ieder geval uitgelegd) . De audigy ll heeft volgens mij (als ik de plaatjes goed bekijk) een extra uitgang voor de midachter speaker. Als ik nu een 5.1. setje erop aansluit ben ik dan niet mijn midachter geheel kwijt?? m.a.w. krijg ik geen kwaliteitsverlies in mijn geluid

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
In 5.1 is er geen midachter kanaal, wordt ook niet gesimuleerd ofzo. Zolang je je Audigy instelt dat ie 5.1 output geeft is er dus niks aan de hand.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:11

Stewie!

Keen must die!

Kan je BTW een speaker later bijplaatsen als midachter?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154