Hoe kan ik onder WinXP formatteren zonder dat Windows nog vraagt om te bevestigen??
Mag eventueel met een 3d party programma.
Mag eventueel met een 3d party programma.
[ Voor 67% gewijzigd door Rataplan op 25-11-2002 13:53 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Die bevestiging is hier niet voor niks op gemaakt !Rataplan schreef op 25 November 2002 @ 13:09:
[Script]
Geen idee of dit onder XP werkt, lijkt me wel
[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 25-11-2002 13:54 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Rataplan op 25-11-2002 13:52 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ok, in zijn history heb ik niet gekeken. Ik heb het al een keer eerder meegemaakt (op school) dat iemand zo'n geintje uithaalde (win98) en daarom schoot me dat ook meteen te binnen.Rataplan schreef op 25 November 2002 @ 13:25:
Fairy, ik waardeer je bezorgdheid, maar voor dat je hier rotzooi op iemand anders' PC mee kan aanrichten moet je nog wel wat meer zaken regelen - dit is niet in 1 bestand werkend te krijgen. Gewoon doormailen gaat *niet* werken. Iemand die dat voor elkaar krijgt kan dit ook nog wel zelf verzinnen. Daarnaast is command piping IO routing een uitvoerig gedocumenteerd en inherent onderdeel van Windows, en ik zie niet goed in waarom je dat niet zou gebruiken. Compromis: ik gooi 't over een half uurtje wel weg - dan is topicstarter geholpen en kunnen boze geesten niet vrij gaan improviseren. OK?
edit:
En voordat je in SM roept dat je d'r niks anders van kan maken dát, kijk eens naar z'n posthistorie. Ik kan ervan maken dat 'ie veel PC's moet onderhouden en dat graag snel wil doen, dat 'ie systeembeheerder oid is, ... Je kan altijd wel uitgaan van het slechtste in de mens. Fijn ook dat je even op mijn voorstel reageert.
[ Voor 8% gewijzigd door Fairy op 25-11-2002 13:52 ]
La ma staan hoorRataplan schreef op 25 november 2002 @ 13:51:
Dan lijkt me alles opgelost en zal ik het "script" (niet echt) verwijderen.
Oh wat een hoop blije gotters zijn we weer bij mekaar
[ Voor 10% gewijzigd door Fairy op 25-11-2002 13:53 ]
Zodat allerhande irritante scholieren die oplossing onder het My Computer-icon kunnen stoppen? Je hebt wel een punt, hoor
Ja en neeIk heb het gewoon verkeerd ingeschat
Nee hoorJullie worden nu toch niet boos he ????![]()
Het gaat weer helemaal goedkomen vandaagRataplan schreef op 25 november 2002 @ 13:56:
[...]
Zodat allerhande irritante scholieren die oplossing onder het My Computer-icon kunnen stoppen? Je hebt wel een punt, hoor
[...]
Ja en nee
[...]
Nee hoorik had natuurlijk ook niet in z'n posthistorie gekeken voordat ik wat postte, dus helemaal ongelijk had je niet. Maar toen ik zag dat topicstarter 32 is, dacht ik toch dat als 'ie nou nog op school zou zitten, hij ook deze oplossing niet aan de praat zou krijgen
Rataplan schreef op 25 november 2002 @ 13:09:
[Hier stond geen script maar wel een oplossing...]
Geen idee of dit onder XP werkt, lijkt me welJa dus
Ja, en *jíj* ziet eruit als een scholier, dus ik post het lekker niet nog een keer
Ja spuit elf, lees de draad even.Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 14:15:
in dos
format (stationnaam) | (pipeline en dan antwoord dus bijv j of y
Verwijderd
wed maar dat dat werkt!Rataplan schreef op 25 november 2002 @ 14:17:
[...]
Ja spuit elf, lees de draad even.
PS. Je oplossing werkt niet
superbikkel schreef op 25 November 2002 @ 13:49:
Als je over de 100 systemen moet installeren met een GHOST, en daarna de overgebeleven HD ruimte wil partitioneren/formatteren dan wordt je ff gek als je dat handmatig moet doen.
Net geprobeerd, en het werkt niet
Zo kan 'ie wel weer heh

[ Voor 2% gewijzigd door Rataplan op 25-11-2002 14:36 . Reden: layout ]
Dit topic is gesloten.
![]()