Ik heb gister Apache 2 en PHP 4.2.3 (en MySQL) op m'n XP bak gezet.
Uiteindelijk lijkt het zaakje de lucht in te zijn... ik krijg normaal keurig php uitvoer bijb ijvoorbeeld:
maar dus niet als ik een recordset (met dreamweaver mx) aanmaak... de MySQL kant lijkt geen probleem te zijn...
het begint al als ik alleen maar
er in zet...
dit is de volledige simpele html query waardoor ik dus zelfs Hallo Wereld niet meer krijg...
als ik pear.bat uitvoer krijg ik trouwens wel dit:
C:\PHP>pear.bat
PHP Notice: Undefined index: argv in c:\php\pear\Console\Getopt.php on line 20
7
PHP Notice: Undefined variable: HTTP_SERVER_VARS in c:\php\pear\Console\Getopt
.php on line 208
Uiteindelijk lijkt het zaakje de lucht in te zijn... ik krijg normaal keurig php uitvoer bijb ijvoorbeeld:
PHP:
1
2
| <? echo "Hallo"; ?> <? echo "Wereld"; ?> |
maar dus niet als ik een recordset (met dreamweaver mx) aanmaak... de MySQL kant lijkt geen probleem te zijn...
het begint al als ik alleen maar
PHP:
1
| <?php require_once(''); ?> |
er in zet...
dit is de volledige simpele html query waardoor ik dus zelfs Hallo Wereld niet meer krijg...
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <?php require_once(''); ?> <?php mysql_select_db($database_phptestcon, $phptestcon); $query_Recordset1 = "SELECT * FROM informatie"; $Recordset1 = mysql_query($query_Recordset1, $phptestcon) or die(mysql_error()); $row_Recordset1 = mysql_fetch_assoc($Recordset1); $totalRows_Recordset1 = mysql_num_rows($Recordset1); ?> <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <body> <TR> <TD><? echo "Hallo"; ?></TD> <TD><? echo "Wereld"; ?></TD> </TR> <p> </p> </body> </html> <?php mysql_free_result($Recordset1); ?> |
als ik pear.bat uitvoer krijg ik trouwens wel dit:
C:\PHP>pear.bat
PHP Notice: Undefined index: argv in c:\php\pear\Console\Getopt.php on line 20
7
PHP Notice: Undefined variable: HTTP_SERVER_VARS in c:\php\pear\Console\Getopt
.php on line 208
[ Voor 23% gewijzigd door jopiek op 25-11-2002 12:30 ]
Cogito Ergo Credo