Ik weet niet of ik dit in het goede forum plaats en of dit al vaker aan de orde is gekomen maar ik heb het volgende vage probleempje.Als kazaa een totale downloadsnelheid boven de 150 kb/s heeft dan gaat de floppydrive in dezelfde PC flippen.Hij gaat dingen proberen af te lezen terwijl er helemaal geen floppy aanwezig is.Die floppy was echter eerst wel aanwezig en daar stond een werkstuk op dat ik op school gemaakt had.Nadruk op stond
.Heb het probleem pas sindskort.Heeft iemand enig idee hoe dit kan?Ik heb geen virus op de pc ( of in ieder geval niet een dat gedetecteerd wordt) , besturingssysteem is WinXP.Een nieuwe floppydrive erin gooien werkt niet en ik wil eigenlijk wel nog steeds graag kazaa blijven gebruiken zonder steeds werkstukken en weet ik niet wat vernietigd te zien.
wat een raar probleem zeg helaas weet ik het antwoord niet
maar als ik het goed begrijp gaat kazaa naar je diskette zoeken als hij boven de 150kb/s download?
weet je zeker dat je diskette drive geactiveerd word door kazaa?
dus als je kazaa niet aan hebt dan doet hij het ook niet?
maar als ik het goed begrijp gaat kazaa naar je diskette zoeken als hij boven de 150kb/s download?
weet je zeker dat je diskette drive geactiveerd word door kazaa?
dus als je kazaa niet aan hebt dan doet hij het ook niet?
[ Voor 12% gewijzigd door joostve op 25-11-2002 12:30 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
100% zeker.Op het moment dat ik kazaa uitzet is het probleem opgelost zet ik hem weer aan en gaat die weer dezelfde downloads proberen kdan begint het weer
Kijk eens in Kazaa of bij je shared dirs de A schijf aangevinkt staat...
Forget your fears...
...and want to know more...
probeer hem eens te reinstallen
en dan echt alles verwijderen ook de register sleutels e.d. voordat je hem weer installeert
en dan echt alles verwijderen ook de register sleutels e.d. voordat je hem weer installeert
of probeer een andere versie?joostve schreef op 25 November 2002 @ 12:44:
probeer hem eens te reinstallen
zoals Kazaa Lite
of A: even aanvinken -> toepassen -> uitvinken -> toepassen
Pagina: 1